Re: Vin til julemad (=and)
Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 06-12-10 17:34

"Steen Jakobsen" <ingen@post.dk> writes:
>Det kan vi desværre ikke hjælpe med for Jens har bestemt at man ikke
>må
>drikke vin til and

Slemme slemme Jens! Fyyyyyy...

Utroligt at nogen lader sig provokere på den måde. Jens har sine
meninger, dem kan man være enig i eller ej, men mad ved han sguda noget
om, og han deler jo også gerne ud af sin viden og erfaringer. Jeg kan
faktisk godt li' at der er nogle holdninger bag - at Jens så ind i mellem
er galt på den - efter min opfattelse, ja det viser jo bare at vi er to
her i gruppen, der ligger i Top 2 over Verdens Klogeste Mænd™

Come on, folks, nyd da at der er nogle der skriver lidt engageret

Og for god ordens skyld: Fyyyyy Jens!

--
Den grundlæggende årsag til verdens problemer er, at tåberne er
skråsikre,

Fra : Krabsen

Dato : 06-12-10 19:06

Den 06-12-2010 17:34, Frank Løkkegaard skrev:
> "Steen Jakobsen"<ingen@post.dk> writes:

> Come on, folks, nyd da at der er nogle der skriver lidt engageret

Der er en ikke uvæsentlig forskel på 'engageret' og 'nedladende'..

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 06-12-10 19:18

"Krabsen" <usenet@krabsen.dk> skrev i meddelelsen

> Der er en ikke uvæsentlig forskel på 'engageret' og 'nedladende'..

Det har du sikkert ret i men jeg har aldrig oplevet at Jens har været andet
end nedladende.
Det skyldes nok at han ved så meget mere om mad end alle os andre uvidende
deltagere i denne gruppe.

Steen.

Fra : Krabsen

Dato : 06-12-10 20:40

Den 06-12-2010 19:17, Steen Jakobsen skrev:

> [...]
> andet end nedladende.
> Det skyldes nok at han ved så meget mere om mad end alle os andre

Du kender vel det gamle taler-kneb: "Argumentet er svagt, hæv stemmen.."

Fra : Max

Dato : 06-12-10 20:59

Hej Steen

> Det har du sikkert ret i men jeg har aldrig oplevet at Jens har været
> andet end nedladende.

Det kan da kun være et problem hvis du tager ham alvorlig.

Max