Drosling Yamaha XJ 600
Fra : Ukendt

Dato : 05-12-10 19:11

Hvad kræves, der af "hardware" for at drosle en Yamaha XJ 600 F (1986) til
lille kort?
Der kræves vel også en eller anden form for dokumentation til synsmanden?

--
Hilsen Ole Axelsen. (5771)

Fra : Flemming Disc

Dato : 08-12-10 20:34

"Ole Axelsen" <oleaxelsen ( a ) stenstrupmail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad kræves, der af "hardware" for at drosle en Yamaha XJ 600 F (1986) til
> lille kort?
> Der kræves vel også en eller anden form for dokumentation til synsmanden?

Hej Ole.
Prøv http://www.buchberg-mc.dk/ de kan normalt skaffe dele til dette.
Ellers kontakt mig, så skal jeg hjælpe.

--

Venlig hilsen
Flemming Disc

Fra : Ukendt

Dato : 10-12-10 19:01

"Flemming Disc" <virkerikke@discteknik.dk> skrev i meddelelsen
> "Ole Axelsen" <oleaxelsen ( a ) stenstrupmail.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hej Ole.
> Prøv http://www.buchberg-mc.dk/ de kan normalt skaffe dele til dette.
> Ellers kontakt mig, så skal jeg hjælpe.

Jeg har fået en pris hos Kent Buchberg. Jeg synes dog det er lidt dyrt, så
måske ender det med vi bare giver os god tid med klargøring af cyklen, og
lader datteren henslæbe endnu en sæson på den lille Suzuki.

--
Ole Axelsen. (5771)
Der er fejl i min mailadresse.--

Fra : Flemming Disc

Dato : 12-12-10 14:27

> [...]
> måske ender det med vi bare giver os god tid med klargøring af cyklen, og
> lader datteren henslæbe endnu en sæson på den lille Suzuki.

Ja det er ikke billigt
Men nemt at have med at gøre

--

Venlig hilsen
Flemming Disc

Fra : Ukendt

Dato : 12-12-10 16:56

> ">> Prøv http://www.buchberg-mc.dk/ de kan normalt skaffe dele til dette.

> Ja det er ikke billigt
> Men nemt at have med at gøre

Jeg har lige vundet en auktion på Ebay, så jeg skal på lørdag hente en
tysker til donorcykel, så måske projektet alligevel bliver fremskyndet, så
det kan blive aktuel et drosle den.
Der er også snak om, at datterens kæreste vil tage kortet til foråret, så
kan han jo "overtage" Suzukien.