4 December Helbred
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-12-10 07:04

Der var en del programmering, der
forsvandt her imorges(det er den "kunstige")
fysiske foelelse, af noget i baghovedet det har vaeret der
I 12 aar, der er signaler til Brainstem og Limbic system!

Det er grimt nok til at slaa folk ihjel, men er stadigvaek
Kun en tusindedel af det der noedvendigt for at blive
Torterert kvante mekanisk aktiv!!!

Men kors hvor foeltes det dejligt at faa vaek, ogsaa,
Selv om det kun var et par sekunder, og der saa dukkede
Noget andet op!!!!

Det var en del af det DJ Aevl og Bjoernholt lavede,
Og aftalte at give paracetamol skylden for!!

Dert er grund nok til at alle mennesker skal im det
I det kvante mekanisk mareridt naar de doer, hvis
At bare et menneske er programmeret til at foele det!!!

Og nu er saa blevet endnu vaere!
Mens jeg skriver dette!

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-12-10 07:16

On Sat, 04 Dec 2010 07:04:07 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> I det kvante mekanisk mareridt naar de doer, hvis
> At bare et menneske er programmeret til at foele det!!!

Jo den er go nok, det er en af dem der faar folk til at
Stoppem op ga i staa og grine sindsygt, eller broele hoejt
Og slaa sig selv ihjel vedat bore hul i kraniet med en boremaskine,
jeg proevede lige en der var loebet ud af
tid alligevel!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-12-10 08:00

wrote:
> [...]

> I det kvante mekanisk mareridt naar de doer, hvis
> At bare et menneske er programmeret til at foele det!!!

Naa ja alle religioese mirakler er kvante mekanik!
Desuden har jeg opdaget del programmering,
Hvor mennesker ville have jeg skulle holde oeje
Med dem konstant og goere ting for dem, noget af deres
Sindsyge har gaaet ud paa at faa mig til at paavirke
Mig selv paa en negativ maade!

Idoter!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-12-10 08:13

wrote:
> [...]

> I det kvante mekanisk mareridt naar de doer, hvis
> At bare et menneske er programmeret til at foele det!!!

Deusden saa er der startet en del ting op,
Efter jeg sagde noget hoejt til mig selv,
(noget jeg programmeret til af Bjoernholt)

Det er forskellige ting der bliver aktiveret af
Nogen triggere(vel det bedste udtryk)

Det er ligesom et flipperspil, eller nogen dominoer
Der vaelter andre!
(jeg gaa ud fra det morer Bjoernholt og Co.)

En del er personligheds forandrende og beregnet
paa at faa mig taler paa en bestemt maade bruger kropssprog
osv. Til at give folk det indtryk at jeg er et narhoved og en idiot!

De meste af det er noget jeg har beskrevet her eller i
dk.politik!!!!

Men lige nu har jeg faaet en del vaek!

(desuden var jeg hos bageren, paa vejen hjem blev noget
Af det programmering aktiveret som jeg har beskrevet tidligere,
da jeg gik forbi skolens sportsplads)

Den er selvfolgelig lukket,og der var ikke nogen mennesker!
Desuden gik jeg i mine egne tanker!

Saa jeg er ret sikker paa at jeg har faaet has pa den del af
roevrendingen!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-12-10 09:05

wrote:
> [...]

> I det kvante mekanisk mareridt naar de doer, hvis
> At bare et menneske er programmeret til at foele det!!!

Desuden var der noget der fik mig til at spytte de tre
c-vitaminer ud som jeg havde i munden da jeg var kommet
Ned af trappen og var paa vej til bageren!

Det er jo saa ihvertfald at goere fysisk skade
(bare paa en anden maade,frie radikaler der rammer cellerne
goer jo skade som ellers ville vaere stoppet af anti-oxidanter)

Jeg har lige spist nogen!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-12-10 09:20

On Sat, 04 Dec 2010 09:05:02 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> (bare paa en anden maade,frie radikaler der rammer cellerne
> goer jo skade som ellers ville vaere stoppet af anti-oxidanter)

Der er noget andet, jeg lige lagde maerke til igen,
Jeg er ellers ikke en forfaengelig person!

Det er en lille roed plet paa venstre kind, der egentlig
Bare sidder og oedelagger ens liv! Det er saa lidt der
Skal til foer det oedelaegger det indtryk man giver folk!

Jeg havde den ikke foer EMDR mareridtet!
Men havde den efter at jeg blev voldtaget af to maend
og tre kvinder!

Jeg har jo ellers vaeret coelibat siden jeg var 19aar
gammel!

Frivilligt frem til 25 og derfra til nu(37) ufrivilligt
(pga. programmering)

Det jeg skriver om idag er selvfolgelig smaatings afdelingen,
Sammenlignet med det andet!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-12-10 09:25

On Sat, 04 Dec 2010 09:20:29 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> (pga. programmering)

> Det jeg skriver om idag er selvfolgelig smaatings afdelingen,

Men der er ogsaa et andet minde hvor den bliver lavet
Med en naal af Karsten Bjoernholt og Sanne Hovgensen!

Jeg er ret sikker det var for at saa tvivl og redde Bjoernholts
karriere!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-12-10 09:30

wrote:
> [...]

> (pga. programmering)

> Det jeg skriver om idag er selvfolgelig smaatings afdelingen,

Naa men det er heldigvis ikke lykkedes at goeremig til
En nazist,en alkoholiker, eller pillemisbruger
(selvom jeg indtager en del anti-oxidanter)
Eller en perverser!

Heldigvis!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-12-10 12:45

Der stadigvaek indbrud i den
visuelle del/visuelle forestillingsevne/visuelle hukommelse
Jeg er ellers ved at genoprette min maade at taenke
Paa som den var Tortur Programmeringen
(jeg bruger udtrykket med god grund)

Hele det forbandet at faa maaden jeg taenker paa
oedelagt og ligesom den visuelle del taget fra er saa maridts agtig
det er ubeskriveligt!

Det mareridt har vaeret i 12aar, en stor del af grunden
Til at alle mennesker kommer i det kvante mekaniske
Mareridt naar de doer, er simpelthen at ingen har haft den
Anstaedighed at slae mig ihjel i de foregaaende 12aar!

At gaa fra den mest effektive metode at taenke paa til den mest
uffektive er saa mareridtsagtig!

Modbydeligheden i at den regnekraft bliver saboteret
Og brugt til noget jeg ikke har givet lov til!

Betyder at universet er fejlagtigt og burde slaas ihjel!
Der findes ikke nok vaerdi i universet til at betale
For det der allerede er blevet stjaalet!!!!

Der er intet der kan betale nok, der findes ikke nok!!

Derfor den evige tortur

Ps.

To tv damer blev igaar paa tvkanalen tv2news drejet lidt
Til venstre(det var det venstre oeje, der var saa lidt man kun se
Hvis man kigger efter det, jeg ved godt jeg plejer at skrive
tidspunkt paa, men i finder det sikkert selv, det var wen lyshaarert
og en sorthaaret

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-12-10 13:02

On Sat, 04 Dec 2010 12:45:17 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> Til venstre(det var det venstre oeje, der var saa lidt man kun
> ser det hvis man kigger efter det, jeg ved godt at jeg plejer at >
skrive tidspunkt paa, men i finder det sikkert selv, det var en
>lyshaarert og en sorthaaret

> --
> Sane
> Peter
> Nordea Reg:9266 Kontonummer:8967125572

Det er stadigvaek hele Muslimer i Elektriske biler
kampagnen! Paavirke folks underbevidsthed til at
Dreje samfundet til venstre politisk, undtagen
oekonomisk hvor det altid er godt at vaere lidt
konservativ!!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-12-10 13:34

On Sat, 04 Dec 2010 13:02:14 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> kampagnen! Paavirke folks underbevidsthed til at
> Dreje samfundet til venstre politisk, undtagen
> oekonomisk hvor det altid er godt at vaere lidt

Det er ogsaa begyndt at virke som om
(egentlig har detgjort det hele tiden, jeg har bare ikke
ville skrive om det foer) at
under programmeringen, hvor jeg blev udsat for ting
Der var saa tortur agtige, at mun hjerne begyndte at goere
Ekstreme ting for at torturen vaek(emdr,programmering, smerte

At jeg tilsidt begyndt at styre sadisterne vaek
(quantum entangelment), men der var jeg allerede
Programmeret til at stole paa dem, foele tillid til dem
Ect....

At jeg skulle holde Oeje med deres tanker og pavirke andre
Til at goere det de vil have de andre til!!!!!

Se feks. Ikea indlaeg inden i blev kede af det, IKEA Odense
"I kede af ring den se" og et lille barn blev koert ned af et tog!
Indlaegget igen dagen foer, en bemaerkning om DF og
En signatur en anden bruger har om modelbaner!

Nemlig at folk har foer faaet en labotomi og ect i Danmark,
Ved at skrive FUT i nyhedsgruppern(ihvertfald hvis de ikke bryder sig
om DF)

En del er min underbevidsthed der er programmeret,
Det faar mig jo til at fremstaa som et dumt svin!!!

Men i forstaar slet ikke hvor mange millioner af de bedste
Kvinder i verden der er blevet styret ud til de vaerste
sadistiske Svin der nogensinde har eksisteret!
Og er gidsler i deres hoved og bliver torterert hver dag!
For slet ikke at tale om smaa boern og Pedofile!!!

Igennem tolv aar, har samfundet vaeret paavirket saa
Meget at volkswagen paa et tidspunkt begyndte at reklamere
Til pedofile med deres reklamer
(de var simpelthen maalgruppe)!!!!!

Alttsammen paa grund af DJ Aevl, og hans
programmering af mig!

Altsammen et mini mareridt, der ikke knaekker mig psykisk
Som Bjoernholt og co. ville!!!

Men bemaerkningen om at goere noget for folks religion,
Knaekker noik dem, det burde det hvis de har omloeb i hovedet!!!!

Jeg vil have haevn! Og et Kvante Mekaniske mareridt er aegte!

De evner jeg har udviklet skulle egentlig kun bruges til en
Ting nemlig soerge for at jeg har et godt liv!

Det vil sige faa penge ind paa min bankkonto og styre kvinder ind i
min seng, det bliver jo nok naeppe til mere end et pqar hundrede
stykker naar det er!

Men istedet er de brugt af Bjoernholt,Egeberg,DJ Aevl
Og andre til at oedelagge millioner af liv i hele verden!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-12-10 13:46

On Sat, 04 Dec 2010 13:34:10 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> Men istedet er de brugt af Bjoernholt,Egeberg,DJ Aevl
> Og andre til at oedelagge millioner af liv i hele verden!

Det vaerste er dem der bliver torteret ihjel,ryge direkte i det
kvante mekaniske mareridt(bedre kendt som Helvede)

Og jeg har bygget det,n og jeg har paavirket folk til at blive
skeloejede i fjernsynet og jeg har gjort jordskaelv med samme
teknik!!!

Quantum Entangelment paavirkning i menneskeras
individuelle atomer i deres neurons saa deres oejne
Er styret af mig! Og Jeg har paavirket neden under Haiti,
paa samme maade! Individuelle atome paa steder hvor der
var spaendinger geologisk!

Altid torturen gaar aldrig vaek!
Om milliarder af aar, egentlig om en yottabyte af ni taller
Af milliarder af aar, saa ved i det altid eer lang tid, og det er
foerst lige begyndt!

Og der er jeg forlaengst vaek!!!!

Kryds:dk.helbred,dk.politik,dk.internet.udbydere