Hvordan montere man denne vandhane til?
Fra : Rasmus Ibsen

Dato : 04-12-10 17:52

Jeg har denne vandhane:

http://imgur.com/rFPW6.png

Men manualen fortæller ikke hvordan man monterer den og der er ikke noget
med til at spænde den fast med.

Kan det mon passe at man slutter vandet til via et stift rør og så lader den
hænge i røret?

Det lyder ikke rimeligt.
Nogen gode forslag?

Fra : Max

Dato : 04-12-10 18:25

Hej Rasmus

> Det lyder ikke rimeligt.
> Nogen gode forslag?

Mon ikke der skal købes noget monteringsgarniture.

Det ville måske også være fiks at fortæle hvad model det
er fra hvilket firma.

Max

Fra : Rasmus Ibsen

Dato : 04-12-10 19:07

> Hej Rasmus

> Mon ikke der skal købes noget monteringsgarniture.
>
> Det ville måske også være fiks at fortæle hvad model det
> er fra hvilket firma.

Jo jeg har skrevet en del sammen med forhandleren i Tyskland (Reuter
Badshop) men de aner intet om det.

A47020
VitrA Aquatech Wall-mounted basin mixer

http://www.reuter-badshop.com/vitra-aquatech-wall-mounted-basin-mixer-projection-172-mm-p193562.php

Jeg kan bare ikke finde noget på siden til at montere den med

Fra : Max

Dato : 04-12-10 19:28

Hej Rasmus

> [...]
>
> Jeg kan bare ikke finde noget på siden til at montere den med

Det kunne ligne at der skulle et par bøjler på det lodrette stykke når den
skal
monteres på væggen.

Men med den service, ja så ville jeg returnere den.

Max

Fra : Rasmus Ibsen

Dato : 04-12-10 19:42

> Det kunne ligne at der skulle et par bøjler på det lodrette stykke når den
> skal
> monteres på væggen.

Der er en finsk/bulgarsk/whatever manual med der bare intet fortæller
Den viser blot hvordan man slutter den sammen med eldelen der styrer vandet.

Det er lidt fjollet det her...

Jeg må vel prøve at skrive til dem igen hvis der ikke er andre der lige
genkender systemet

Fra : Leif

Dato : 04-12-10 20:02

"Rasmus Ibsen" <rasmus.ibsen@please.ask> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Det er lidt fjollet det her...
>
> Jeg må vel prøve at skrive til dem igen hvis der ikke er andre der lige genkender systemet

Har du set her: http://uk.vitra.com.tr/corporate/history.aspx

Her kan du kontakte dem og forespørge.
Det ser dog ikke ud til de har den model (A47020) i
deres system???

Mvh, Leif

Fra : Rasmus Ibsen

Dato : 04-12-10 21:16

"Leif" <Den.f@@r.du.ikke.her.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Her kan du kontakte dem og forespørge.
> Det ser dog ikke ud til de har den model (A47020) i

Meget spændende! Jeg prøver at skrive til dem

Tak!

Fra : cykelsmeden

Dato : 04-12-10 20:38

Den 04-12-2010 17:52, Rasmus Ibsen skrev:
> [...]
> med til at spænde den fast med.
>
> Kan det mon passe at man slutter vandet til via et stift rør og så lader den
er det en vandhane?
Det ligner mere en lille vandvarmer.
- eller en vand"on/off kontakt" på dansk kaldet en vandventil.

men uanset, så ser den ud til bare at monteres som et "glatrør" og
formodes at ende i en dyse af en slags, jeg kunne forestille mig et
springvand med mange styrebare dyser.
//finn