Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Fra LR 2,3 til 3,x
Fra : Ole Larsen

Dato : 04-12-10 12:07

Ja, jeg ved den har været oppe at vende flere gange, har læst lidt med
og har måske også fattet noget af det, men.
Hvis jeg går fra LR 2,3 til LR 3,0, eksporterer jeg fra 2,3 til en
fil.....men er det "eksporter som katalog" jeg eksporterer eller er det
andet.
Når jeg så har eksporteret (whatever) fra 2,3, importerer jeg filen i
3,0 "importer som katalog"..
Er det korrekt forstået.

Ja, tak

Fra : Hans Kruse

Dato : 04-12-10 14:02

On 2010-12-04 12:06:37 +0100, Ole Larsen <olenospam@nospam.dk> said:

> [...]
> andet.
> Når jeg så har eksporteret (whatever) fra 2,3, importerer jeg filen i

Du behøber ikke eksportere. LR 3 kan direkte opgradere et LR 2.3 katalog.

--
Med venlig hilsen/With Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Ole Larsen

Dato : 04-12-10 14:13

On 04-12-2010 14:01, Hans Kruse wrote:

> Du behøber ikke eksportere. LR 3 kan direkte opgradere et LR 2.3 katalog.

Tak for det, lyder nemt

Fra : Hans Kruse

Dato : 04-12-10 14:52

On 2010-12-04 14:13:25 +0100, Ole Larsen <olenospam@nospam.dk> said:

> Tak for det, lyder nemt

Men selvfølgelig: Lave lige en backup inden.

Fra : AS

Dato : 04-12-10 14:25

> On 2010-12-04 12:06:37 +0100, Ole Larsen <olenospam@nospam.dk> said:
>>
> Du behøber ikke eksportere. LR 3 kan direkte opgradere et LR 2.3 katalog.

Kan LR 2.3 læse kataloget bagefter? Eller bliver den konverteret og ikke
kompatibel med v.2.x?

Fra : Hans Kruse

Dato : 04-12-10 14:50

On 2010-12-04 14:25:05 +0100, "AS" <no@mail.com> said:

> "Hans Kruse" <hans.kruse@mail.tele.dk> wrote in message

> Kan LR 2.3 læse kataloget bagefter? Eller bliver den konverteret og ikke
> kompatibel med v.2.x?

Nej, men det gamle katalog bliver ikke overskrekevet så vidt jeg
husker. Men under alle omstændigheder bør man lave en backup af
kataloget før opgradering.

Fra : Bo Bjerre

Dato : 04-12-10 19:55

On 04-12-2010 14:25, AS wrote:
> "Hans Kruse"<hans.kruse@mail.tele.dk> wrote in message

> Kan LR 2.3 læse kataloget bagefter? Eller bliver den konverteret og ikke
> kompatibel med v.2.x?

Nej, version 2.3 kan ikke læse et version 3.x katalog. Men her du først
opgraderet, vil du aldrig tilbage.

Bo //