Lodret i akvariet - mos på bagvæggen
Fra : Steen Mikkelsen

Dato : 04-12-10 18:54

Jeg har 2 ting jeg gerne vil ha´hjælp til nogle løsningsforslag

1: Jeg vil gerne have nogle bambus pinde til at stå lodret i mit
akvarium, men hvordan får jeg dem til at sidde fast til mit bundglas ?

Har tænkt på et tyndt materiale der ikke kan flyde hvor jeg kan lave en
masse huller i ....

2: på rejeshoppen.dk kan jeg købe nogle net med mos på men hvordan får
jeg dem til at sidde fast på min bagglas ?

Fra : Nana

Dato : 05-12-10 11:23

"Steen Mikkelsen" <sfm@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har 2 ting jeg gerne vil ha´hjælp til nogle løsningsforslag
>
> 1: Jeg vil gerne have nogle bambus pinde til at stå lodret i mit akvarium,
> men hvordan får jeg dem til at sidde fast til mit bundglas ?

Kan du ikke sætte dem fast med akvariesilikone? En klat bunden og så pinden
ovenpå?

> [...]
> masse huller i ....
>

> 2: på rejeshoppen.dk kan jeg købe nogle net med mos på men hvordan får jeg

Skal mossen ud af nettet, eller skal selve nettet sættes fast? Igen er
akvariesilikone et godt bud.

Fra : Lars

Dato : 31-12-10 20:56

Hej alle
Er ikke så tit på, men mit bud på dit spørgsmål:
http://cichlidebaljen.weebly.com/levende-baggrund.html

Godt nytår