Fuga Softline og enkelt netværksstik
Fra : Joe

Dato : 30-11-10 06:50

Jeg har to fysiske 1½ indmuringsdåser og to RJ45 kabler. Jeg har
allerede et Fuga stik, hvor der kan være to RJ45 stik i, men er det
muligt at få et stik, hvor der kun er ét RJ45 stik i?

Jeg har ikke været for smart i mit design, da der kun går ét tomrør
ned til to indmuringsdåser og der kan umuligt komme 4 ledninger ned i
den - maks to - og jeg vil ikke splitte kablet op, så det kun køre
100Mbit. Så jeg tror, at jeg enten blænder én dåse af og så bruger to
RJ45 stik i én dåse eller også blænder jeg ét RJ45 stik af og sætter
en i hver dåse - begge dele er ikke optimalt, så jeg håber meget på,
at jeg kan få et RJ45 stik, hvor der kun er ét RJ45 stik i?

Fra : cykelsmeden

Dato : 30-11-10 17:57

Den 30-11-2010 14:50, Joe skrev:
> Jeg har to fysiske 1½ indmuringsdåser og to RJ45 kabler. Jeg har
> allerede et Fuga stik, hvor der kan være to RJ45 stik i, men er det
> muligt at få et stik, hvor der kun er ét RJ45 stik i?

Jeg har et par, købt i Bauhaus! - det er ikke LKFuga - men de passer i
//finn