BCC på mail
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 02-12-10 18:09

jeg ved ikke rigtigt hvordan jeg formulere det her på en forståelig måde
men sagen er :

ja jeg er ved at lægge min ønskeseddel på en side
og det er nemt nok at lave den sådan man trygger på f.eks e-mail også
åbner de mennesker jeg er på gave med
sig i mail klienten (hvis de har en - jeg ved ikke om det virker på
f.eks hotmail) og de skriver så at de har købt det ene eller det andet
og dubletter undgås - de for så godt nok en mail til sig selv men det
går nok

men jeg kan ikke få den til at stå bcc - nogen bud på hvordan man gør det ?

koden ser sådan her ud :

href="mailto:mail1@dk.dk,mail2@.dk ">HER

Venligst
Bo M Mogensen

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 02-12-10 19:04

On 02-12-2010 18:09, Bo M. Mogensen wrote:
> [...]
> går nok
>
> men jeg kan ikke få den til at stå bcc - nogen bud på hvordan man gør det ?

Hej Bo, du får lige lidt hjælp til selvhjælp

Åben Google.dk - I søgefeltet skriver du:

html mailto - Google svarer med eksemplerne "html mailto bcc"

Klik på det, og du får 147.000 steder der omtaler dit spørgsmål

Så er det bare at vælge.

Karl Erik.

--
http://www.tyveri-check.dk - Snyd tyven før han snyder dig!
http://www.ranunkelvej.com

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 03-12-10 01:37

Den 02-12-2010 19:03, Karl Erik Christensen skrev:
> html mailto bcc
ja den har været oppe her før

http://www.html.dk/nyhedsgrupper/dk_edb_internet_webdesign/default.asp?messageid=%3C44d73671%240%2412683%24edfadb0f%40dread14.news.tele.dk%3E

men det er nu også det eneste brugbare jeg kan finde

men den gør nu knuder en af adressere bliver invalid
også hvis man skifter

ef=mailto:noget@noget.dk?bcc=adressen@adressen.dk>

også den første mail adresse kommer til at stå noget i retning
af :min-søster@gmail.com altså med :
også virker den jo ikke

noget@noget.dk ud med min egen så for jeg jo selv svaret ? også ryger
pointen

men ellers så virker det faktisk på nær det ikke virker men bortset fra
det så kommer det op i mail
hvor alle på liste står som bcc

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 03-12-10 10:17

Du glemmer anførselstegn:
mailto:"noget@noget.dk?bcc=adressen@adressen.dk"
Bemærk iøvrigt at det langtfra er sikkert at det vil virke i alle mail
klienter.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 03-12-10 18:37

Den 03-12-2010 10:17, Jens Peter Karlsen skrev:
> [...]
> mailto:"noget@noget.dk?bcc=adressen@adressen.dk"
> Bemærk iøvrigt at det langtfra er sikkert at det vil virke i alle mail

det er som om det er lige ved at lykkedes men så virker det ikke alligevel
prøv lige at se her
http://chokmah.dk/00.html-manualer/bcc-masse/mailto.html

det vil sgu være fint hvis det virker fordi der er en hjemmeside hvor
brugerne gerne vil have nyhedesbreve
selv om det er noget fanden har skabt på en go dag for det meste

Mv
BMM

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 03-12-10 23:20

On 03-12-2010 18:36, Bo M. Mogensen wrote:

> [...]
> brugerne gerne vil have nyhedesbreve
> selv om det er noget fanden har skabt på en go dag for det meste

Du gør jo ikke som du skriver!

Læs korrektur på dit link "Tryg her" (har det noget med Tryg forsikring
at gøre? - ellers staves det "Tryk").

Du har sat punktum mellem adresserne - prøv med komma.

Punktum punktum komma streg - sådan fødtes Nikolej.

Karl Erik.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 04-12-10 03:10

Den 03-12-2010 23:20, Karl Erik Christensen skrev:

> [...]
>
> Du har sat punktum mellem adresserne - prøv med komma.
>
> Punktum punktum komma streg - sådan fødtes Nikolej.

streg ??

> Karl Erik.

Pyt med hvordan det staves min famillie er klar over jeg er ordblind og
det jeg ellers skal bruge det til er kun til mig selv så det går ok

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 04-12-10 00:51

Lav dette:
href="mailto:%22noget@noget.dk?bcc=adressen@adressen.dk.adressen2@adressen.dk.adressen3@adressen.dk%22"
om til dette:
href="mailto:noget@noget.dk?bcc=adressen@adressen.dk,adressen2@adressen.dk,adressen3@adressen.dk"
Eventuelt skal , udskiftes med ;

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 04-12-10 03:11

Den 04-12-2010 00:50, Jens Peter Karlsen skrev:
> Lav dette:
> [...]
Hmm det er blevet lidt sent - jeg vil kaste mig over det her i løbet af
weekende
tak