kogebog for diabetikere
Fra : Ukendt

Dato : 01-12-10 21:25

Hej. Hvilken bog med opskrifter for diabetikere vil I anbefale? Den skal
være "letlæselig"/enkel hvis man kan sige sådan.

Hilsen Anne-Lise

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 02-12-10 15:59

"Trekroner" <xx> skrev i meddelelsen
> Hej. Hvilken bog med opskrifter for diabetikere vil I anbefale? Den skal
> være "letlæselig"/enkel hvis man kan sige sådan.
>
> Hilsen Anne-Lise

Letlæselig? Det er godt nok nyt for mig at en speciel bog også skal være let
læselig.
Nogen gange kan det hjælpe at læse en tekst et par gange hvis man ikke lige
forstår alt første gang.
Det har jeg brugt når jeg læste Rohthammels antennebog på tysk, hvis man gør
en indsats så kan man
opnå meget incl. forståelse af diverse tekster også selvom man evt. er
ordblind eller lignende.
Jeg mangler så stadigt lidt forståelse for tegnsætning, men det håber jeg at
folk kan bære over med.

Steen

Fra : Niels

Dato : 02-12-10 14:41

On Dec 1, 9:24 pm, "Trekroner" <xx> wrote:
> Hej. Hvilken bog med opskrifter for diabetikere vil I anbefale? Den skal
> v re "letl selig"/enkel hvis man kan sige s dan.
>
> Hilsen Anne-Lise

Du kan starte (og måske nøjes) med:

http://www.diabetes.dk/Velvaerekokkenet/Opskrifter.aspx

--