Andet helbred
HelleBirg.. 3068
CLAN 2619
piaskov 2118
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-12-10 08:46

Ramt af frie radikaler, saadan virker det ihvertfald!
Desuden saa ved jeg ret stor sikkerhed,
At jeg ikke bliver aeldre en 38aar!

Igennem de sidste 12aar har jeg vaeret ramt
konstant, men nu har jeg ogsaa vaeret programmeret
til ikke at maatte forsvare mig indtil fornylig!

Jeg tror ikke jeg naar nogensinde at vaagne op,
Det vil saa sig at jeg blev myrdet som 25aarig!
(det har vaeret taet paa et par gange)

Det jeg har vaeret udsat for af tortur, det bliver
mennesker saa aldrig udsat for nogensinde igen,
eller foer!(og jeg ved)

Det er frie radikaler der har ligget indkapslet i kroppen,
Det kan ikke vaere andet!

Jeg postede nogle billeder til picassa igaar!
Hvor det kan ses hvordan jeg ser ud efter
At have vaeret angrebet af frie radikaler
(jeg ligner et lig) og en uges tid eller to senere!

Desuden saa gider jeg heller ikke, hvad er det for en
form for liv?

Jeg var ellers ret sikker paa, at jeg ville vaagne
op fra det Emdr, men det sker saa ikke!

Saa landsforraedderne har vel vundet denne omgang!

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-12-10 10:09

On Thu, 02 Dec 2010 08:45:45 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> Jeg var ellers ret sikker paa, at jeg ville vaagne
> op fra det Emdr, men det sker saa ikke!

> Saa landsforraedderne har vel vundet denne omgang!

Naa, men det er saa endnu en grund til at i allesammen
kommer i det kvante mekaniske mareridt
(bedre kendt som Helvede)

Bevist ved skeloejede tv journalister, jordskaelv pa Haiti!!
Ect ect..... Og lidt af hvert!

Jeg ved ikke helt hvornaar det var jeg lagde maerke
til , at jeg er programmeret til at slaa mig selv socialt!

Og bliver beloennet programmering(emdr) naar jeg har
gjort det!

Jeg vaagner en del mere op!

Det er altid saadan det er med maend, at de bliver myrdet socialt,
ihvertfald blandt kvinder der er vaerd at avle!