Vrede og Ting!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-12-10 05:18

1. Den foelelse af vrede jeg skal foele
For de mennesker som torterede mig og myrdede
min far foeler jeg ikke! Hadet og de emotionelle
foelelser bliver ikke foelt!

2. Forestiller jeg mig, at folk tortere mig i raseri og
vrede, saa foeler jeg de foelser jeg skal foele i 1.

Det er den ultimative perversion af et menneske!

Sadisterne der gjorde forbrydelsen ville ikke have at jeg
foeler vrede rettet mod dem!

Sadisterne der skulle hjaelpe til med at fjerne
En depression(seratonin mangel pga. noget med maven)

Valgte istedet for, at tortere den unge 25aarige,
der aldrig har haft problemer med loven!!

(syntes i selv det virker rigtigt?)

Lyst til at ringe efter hjaelp?

911? 112?

Piver jeg bare?

Time to pay the?

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-12-10 06:27

On Wed, 01 Dec 2010 05:17:40 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> En depression(seratonin mangel pga. noget med maven)

> Valgte istedet for, at tortere den unge 25aarige,
> der aldrig har haft problemer med loven!!

Her den anden dag, skrev jeg om noget bedrageri
hos Bageren! Nu er der hoejst sandsynligt sket det, at
eftersom en anden kunde svindlede mig til at betale
for deres indkoeb, er deres underbevidsthed
(bagerens ansatte) blevet rasende over det,
og gjort som de plejer!!!

Givet mig skylden for ondskaben!

30,50 et smurt rundstykke,en kop choco/espresso,
Og en liter maelk!

Saa nu har jeg betalt for det igen! Altsaa at have vaeret
Gjort uvaagen med emdr af landsforradere og sadister!
Som straf for det er jeg blevet bedraget og som straf for
det er jeg blevet bedraget igen!

Er der noget at sige til at jeg har gjort
"Altid Torturen?"

Hvornaar laerer folk alt ondskaben er deres
"frie viljes skyld"!!!!!!

Alt det gode er noget jeg har gjort!!!!
Den eneste maade det kan maskeres og skjules
(er ved at programmere mig!)

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 01-12-10 06:58

Den 01-12-2010 06:27, Peter Nicolaysen skrev:

(Psykotisk ævl, snip!)

> 30,50 et smurt rundstykke,en kop choco/espresso,
> Og en liter maelk!

Hvis det ellers på nogen måde skulle formå at afhjælpe din skingrende
psykose det mindste, skal jeg imidlertid gerne fortælle dig at man tager
nøjagtigt det samme for pågældende varer i min lokale stationskiosk:

Kaffe (25 cl) på tilbud med et rundstykke og en lille smørbrik: 20 kr
Mælk (f.eks. 1 liter minimælk): 10,50 kr

Sammenlagt præcis 30,50 kr.

Så det eneste, der "bedrager dig" er vel sådan set bare din egen
Ã¥benlyse paranoia?

Anders Peter Johnsen

Fra : Bo Warming

Dato : 03-12-10 08:02

On Wed, 01 Dec 2010 06:58:16 +0100, Anders Peter Johnsen
<anderspj@REMOVETHISwebspeed.dk> wrote:

> [...]
>
>Hvis det ellers på nogen måde skulle formå at afhjælpe din skingrende
>psykose det mindste, skal jeg imidlertid gerne fortælle dig at man tager

INGEN PÅ DK.POLITIK har skingrende psykose

> [...]
>Mælk (f.eks. 1 liter minimælk): 10,50 kr
>
>Sammenlagt præcis 30,50 kr.
>
>Så det eneste, der "bedrager dig" er vel sådan set bare din egen

Madpriser er ikke et stort DK-problem.

P.t. lever jeg af løg og toastbrød som enhver hjemløs ku ha råd til,
hvis han sagde ja til et kommunalt tilbudte LåsbySvendsen hus eller
omegnsbetonslum og altså boede fjernt fra bycentre

Jeg lægger mig ud, fordi jeg toaster det til lækkeri og ikke har
selvkontrol - og drikker god hvidvin til, der dog ikke gir meget af
fedmen

Lidt Calvados sat til chardonnay er endnu bedre end Kir, især når man
gider isafkøle