Der kan man bare se!(stratego no see)
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-11-10 09:29

Det var det jeg skrev den anden dag!
Eller dagen foer i forgaars!

I KE A, O DEN SE!

Saadan noget vaerre noget!

--
Sane
Peter
Nordea Reg:9266 Kontonummer:8967125572

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-11-10 10:09

On Tue, 30 Nov 2010 09:28:42 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> Det var det jeg skrev den anden dag!
> Eller dagen foer i forgaars!

> I KE A, O DEN SE!

> Saadan noget vaerre noget!

> --
> Sane
> Peter
> Nordea Reg:9266 Kontonummer:8967125572

Heller ikke selv om der er en Sadist der leder med lys
Og lygte efter en maade at roevrende mig paa mens jeg
er i en trance, og faar mig til at syntes det ville vaere
En skide god ide hvis at jeg selv som 11aarig havde sex
med en 21aarig kvinde!

Og prover med alle mulige midler at roevrende mig paa
det!!!

Nu har i saa endnu en grund, der kan forklare hvorfor
At i alle sammen kommer i altid torturen naar i doer!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-11-10 10:23

On Tue, 30 Nov 2010 10:08:50 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> det!!!

> Nu har i saa endnu en grund, der kan forklare hvorfor
> At i alle sammen kommer i altid torturen naar i doer!

Og jeg gider ikke hoere paa jeres sindsygdomme!
I kommer alle i det kvante mekaniske mareridt,
Det er derfor at det blev bygget!

Der er kun tre der ikke kommer i!

Den Umenneskelige Peter!

Hare Krisna!(Jesus Kristus) -
som ville vaere en hare og lynhurtigt loebe til
koerne og beskytte dem

Profod Mohammed! (som hellere ville gaa end ride paa en ko)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-11-10 10:26

On Tue, 30 Nov 2010 10:23:18 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]
> <pnic@email.dk>

> Og jeg gider ikke hoere paa jeres sindsygdomme!
> I kommer alle i det kvante mekaniske mareridt,

(som gjorde roedstroemperne til koer)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-11-10 11:52

wrote:
> [...]

> som ville vaere en hare og lynhurtigt loebe til
> koerne og beskytte dem

> Profod Mohammed! (som hellere ville gaa end ride paa en ko)

Der er mindst otte mennesker i verden der hat haft
sindsyge tanken! At Peter har en pervrsion, derfor kan
Det ikke laengere lade sig goere,
at nogen af jer kan komme ud af Helvede!

Menneskeheden er tydeligvis defekt og ved at gaa
til i sindsyge og er til fare for universet!

Formaalet med Helvede, er nu at goere jer bange for
at blive myrdet og derfor opfoere jer ordentligt!

Indtil i bliver aeldre,svagelige og mindre problematiiske!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-11-10 12:07

On Tue, 30 Nov 2010 11:51:49 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> at blive myrdet og derfor opfoere jer ordentligt!

> Indtil i bliver aeldre,svagelige og mindre problematiiske!

Desuden har jeg gennem det sidste aars tid bevist,
Paa en fuldt ud videnskabelig maade med fakta,
At kvante mekanik er fuldstaendig aegte!
Jeg er fuldstaendig istand til at bygge Helvede!
Jeg er fuldstaendig villig til at goere det!

Det er derfor nu tydeligt for enhver, at hvis
Kvinder bliver gravide, saa har to boernemishandlere
Besluttet sig for at faa et barn/menneske torteret
Til evig tid i det kvante mekaniske mareridt!!!!

Men i slipper ikke ud af Helvede alligevel!!!
Det er trods alt mig der har gjort det!

I bliver noed til at lade vaere med at have sex!

Med mindre i faar lov af mig!

Og det faar i ikke!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-11-10 12:10

On Tue, 30 Nov 2010 12:06:54 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> Men i slipper ikke ud af Helvede alligevel!!!
> Det er trods alt mig der har gjort det!

> I bliver noed til at lade vaere med at have sex!

Dek kan godt vaere hun faar lov, mend det er kun hvis
Hun er mellem 17-28 og er meget fysisk attraktiv!