Jeg lider af PMS...
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 30-11-10 20:30

....Parkeret Motorcykel Syndrom!
Damn, de køreabstinenser er allerede slemme, selv om der er kørt lige
til dagen før første snedag...*pive* *jamre* *klynke*
Og firmaets Fjot Focus ER sgutte det samme...den har ALT for mange
hjul...jeg får STRESS af alle de hjul!
Andre der har det lige sådan?

Mvh

Aragorn.

Fra : JBA

Dato : 30-11-10 21:12

On Tue, 30 Nov 2010 20:30:11 +0100, Aragorn Elessar
<AragornDK@gmail.com> wrote:

> [...]
>til dagen før første snedag...*pive* *jamre* *klynke*
>Og firmaets Fjot Focus ER sgutte det samme...den har ALT for mange

Kender det. Jeg kan ikke helt vænne mig til at højre håndtag på
trædecyklen sidder fast...

/Jan

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 01-12-10 18:39

JBA skrev:
-klip-
> Kender det. Jeg kan ikke helt vænne mig til at højre håndtag på
> trædecyklen sidder fast...
>
> /Jan

Min havelåge er sneet inde, og med kun 5 minutters gang til den lokale
station er det til at overse hvor meget jeg får brug for pedalapparatet.

Mvh Aragorn.

Fra : Dan \"748\" Dethlefs~

Dato : 30-11-10 21:14

Den 30-11-2010 20:30, Aragorn Elessar skrev:
> [...]
> til dagen før første snedag...*pive* *jamre* *klynke*
> Og firmaets Fjot Focus ER sgutte det samme...den har ALT for mange

Nope.................jeg kører nemlig endnu

--
Dan "748" Dethlefsen
748 - KLR250 - GPZ500S

Fra : Knud Dam

Dato : 30-11-10 23:01

"Dan "748" Dethlefsen" <748@dethlefsensOST.dk> skrev i en meddelelse

> Nope.................jeg kører nemlig endnu

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=36715&ipc=122490

; - )

KD

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 01-12-10 18:40

Knud Dam skrev:
> "Dan "748" Dethlefsen" <748@dethlefsensOST.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=36715&ipc=122490
>
> ; - )
>
> KD

*tommelop*

Fra : Armand

Dato : 01-12-10 22:29

Den 30-11-2010 23:01, Knud Dam skrev:
> "Dan "748" Dethlefsen"<748@dethlefsensOST.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=36715&ipc=122490

Det der, det er jo ikke sne: Man kan jo se kantstenen

--
Armand.

Fra : Anders Majland

Dato : 02-12-10 08:53

Savner også en vintermc ... men måske jeg skulle se efter en snescooter
istedet ,,,,

> Det der, det er jo ikke sne: Man kan jo se kantstenen

Min erfaring med XT'en er at der faktisk ikke skal meget sne til at køre
fast.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=8081 3. kolonne og
3/4række

Men med nogle ordentlige pigdæk kunne den nok være kommet igennem noget mere

/A

Fra : Martin Sørensen

Dato : 02-12-10 18:59

> [...]
> istedet ,,,,
> Min erfaring med XT'en er at der faktisk ikke skal meget sne til at køre

Kan man ikke se billederne uden at skulle have et login?

--
Mvh. Martin

Fra : Anders Majland

Dato : 03-12-10 10:52

> Kan man ikke se billederne uden at skulle have et login?

Lå også på dkfritidmotorcykel.dk men den røg jo desværre ned.

Smed dem lige op på Facebook:
http://www.facebook.com/album.php?aid=2101166&id=1429390197

Hvor er det ellers lige nemt at smide et par billeder ?

Fra : Armand

Dato : 03-12-10 22:35

Den 03-12-2010 10:52, Anders Majland skrev:

> Lå også på dkfritidmotorcykel.dk men den røg jo desværre ned.
>
> Smed dem lige op på Facebook:
> http://www.facebook.com/album.php?aid=2101166&id=1429390197
>
> Hvor er det ellers lige nemt at smide et par billeder ?

Der findes efterhånden et væld af upload-tjenester.
Jeg har ved givne lejligheder benyttet mig af: <www.gratisupload.dk>
F.eks: <http://gratisupload.dk/vis/30241/>

--
Armand.

Fra : Steen Gruby

Dato : 01-12-10 23:06

On Tue, 30 Nov 2010 23:01:10 +0100, "Knud Dam"
<danteknikdetteskalvaek@get2net.dk> wrote:

Du imponerer mig Knud ----- Igen
--
Steen Gruby
Ducati Paso 750

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 01-12-10 18:40

Dan "748" Dethlefsen skrev:

> Nope.................jeg kører nemlig endnu

Lad mig gætte:
Du vasker motorcykel en hel del for tiden?

Fra : Dan \"748\" Dethlefs~

Dato : 01-12-10 19:59

Den 01-12-2010 18:39, Aragorn Elessar skrev:

> Lad mig gætte:
> Du vasker motorcykel en hel del for tiden?

Nope................har vintercykel og den tåler ikke sæbevand, kun
saltsjap
http://www.dethlefsens.dk/download/foto/kawasaki_klr250_opbygning_1103_14.jpg

--
Dan "748" Dethlefsen
748 - KLR250 - GPZ500S

Fra : Carsten Jensen

Dato : 30-11-10 22:17

"Aragorn Elessar" <AragornDK@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> dagen før første snedag...*pive* *jamre* *klynke*
> Og firmaets Fjot Focus ER sgutte det samme...den har ALT for mange

Det er fordi du er for "snæver " i din hobby. Nortonen og Arielen er
parkeret, men for 14 dage siden var jeg til Langeland Classic i trial og på
søndag mødes vi i gocart hallen til en gang minimotard.

Charlie

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 01-12-10 18:42

Carsten Jensen skrev:
-klip-
> [...]
> parkeret, men for 14 dage siden var jeg til Langeland Classic i trial og på
> søndag mødes vi i gocart hallen til en gang minimotard.

Det lyder ikke lige som noget for mig med mine slidte fodboldknæ, men
fed måde at afreagere på, når det ikke lige er til at komme på
landevejen.

Mvh

Aragorn.

Fra : Carsten Jensen

Dato : 01-12-10 22:18

> [...]
>
> Det lyder ikke lige som noget for mig med mine slidte fodboldknæ, men fed
> måde at afreagere på, når det ikke lige er til at komme på landevejen.

Trial skal ikke afholde nogen med dårlige knæ, ihverfald ikke classic. Jeg
har skiftet fra cross for mange år siden pga dårlige knæ og det går fint.
Motard ved jeg ikke da det er første gang på søndag.

Charlie

Fra : Armand

Dato : 01-12-10 22:30

Den 01-12-2010 18:41, Aragorn Elessar skrev:

> Det lyder ikke lige som noget for mig med mine slidte fodboldknæ,

Fiskeolie!
Når det er godt for smedeknæ, er det vel ikke uden virkning for
fodboldknæ :-/

--
Armand.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 02-12-10 01:57

Armand skrev:

> Fiskeolie!
> Når det er godt for smedeknæ, er det vel ikke uden virkning for
> fodboldknæ :-/

Been there, done that.
Får "scheisserei" af fiskeolie, og allergisk reaktion af
Glucosaminsulfat. (Udslet, nældefeber, åndenød, hæver i halsen)
Så jeg er åbenbart en "zenzitiv" størrelse.

Fra : Jim Andersen

Dato : 02-12-10 10:58

Aragorn Elessar wrote:

> Been there, done that.
> Får "scheisserei" af fiskeolie, og allergisk reaktion af
> Glucosaminsulfat. (Udslet, nældefeber, åndenød, hæver i halsen)

Hvis ikke man vidste bedre, kunne man forledes til at tro du administrerede
fiskeolien peroralt og ikke kutant?

/jim

Fra : JBA

Dato : 02-12-10 13:09

On Thu, 2 Dec 2010 10:58:14 +0100, "Jim Andersen"
<jim@officeconsult.invalid> wrote:

>Hvis ikke man vidste bedre, kunne man forledes til at tro du administrerede
>fiskeolien peroralt og ikke kutant?

PMS? Fiskeolie?

Det varer vist ikke længe før denne tråd drejer over i månesyge og
Anette Heick brevkasse...

/Jan

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 02-12-10 22:30

Den 01-12-2010 22:30, Armand skrev:

> Fiskeolie!
> Når det er godt for smedeknæ, er det vel ikke uden virkning for
> fodboldknæ :-/

OG ingefær så er den helt i vinkel

--
Dun@nt
SFau1000R Hvidguld

Fra : Steen Gruby

Dato : 03-12-10 00:38

On Thu, 02 Dec 2010 22:29:54 +0100, "J.C.Kløve" <jck@aats.dk> wrote:

Hej Kløve.

>OG ingefær så er den helt i vinkel

Taler vi om ingefærmjød

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 04-12-10 10:27

Den 03-12-2010 00:38, Steen Gruby skrev:
> On Thu, 02 Dec 2010 22:29:54 +0100, "J.C.Kløve"<jck@aats.dk> wrote:
>
> Hej Kløve.

> Taler vi om ingefærmjød

hmmm tjaaa hvorfor ikke, har ikke prøvet det, men det er da absolut
forsøget værd - i sundhedens tjeneste naturligvis :)

--
Dun@nt
SFau1000R Hvidguld

Fra : Martin Sørensen

Dato : 30-11-10 22:38

> ...Parkeret Motorcykel Syndrom!
> Andre der har det lige sådan?

Ikke endnu. Med al den sne, så er jeg glad for at motorcyklen er stillet
væk så jeg ikke behøver at bekymre mig om den.. Trangen til at køre mc
forsvinder også fuldstændigt efter jeg har bevæget mig udenfor i kulden.

Men jeg er sikker på at lysten nok skal komme tilbage når vi får en lun
dag hvor solen får lov til at varme lidt.

--
Mvh. Martin

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 01-12-10 18:43

Martin Sørensen skrev:

> [...]
>
> Men jeg er sikker på at lysten nok skal komme tilbage når vi får en lun
> dag hvor solen får lov til at varme lidt.

Hvis så bare vejene var tørre og saltfri, så kunne man da komme ud og
trille. Varme i sæde og håndtag hjælper en hel del.

Mvh

Aragorn.

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 02-12-10 12:15

Den 30-11-2010, skrev Aragorn Elessar:
> Andre der har det lige sådan?

Næhe... ;)

Skal bare ha købt noget olie og et filter og i gang med det årlige
cirkus med udstødningen af og olie overalt

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : TWL

Dato : 02-12-10 20:40

Aragorn Elessar wrote:
> [...]
> til dagen før første snedag...*pive* *jamre* *klynke*
> Og firmaets Fjot Focus ER sgutte det samme...den har ALT for mange

Næ egentlig ikke.
Jeg købte en MZ 125 sidste år og har fået skiftet dæk så den triller
bare derud af

Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 03-12-10 02:10

Jeg var også sej et år og købte en Offroader , kørte ca 50 km på den over 3
år , det var sku ikke lige mig ;)
nu tager jeg til Asien hver (H)jul og kører 2-3000 km så ingen PMS her
I år kan jeg ikke lige bestemme mig hvor turen skal gå hen og konen siger vi
tager den derfra , men hvor faen er det henne , Hjææææp

PE , som leder efter en flybillet til .................... 30 g varme

Fra : oz3bto

Dato : 02-12-10 20:29

> [...]
> dagen før første snedag...*pive* *jamre* *klynke*
> Og firmaets Fjot Focus ER sgutte det samme...den har ALT for mange

Ingen PMS her medmindre kæresten har det ... Men OK det er også under en
time siden at DTeren blev luftet i 20 minus

Fra : Claus Frørup

Dato : 03-12-10 15:44

Isang tao pinangalanan, Aragorn Elessar nagsulat:

> [...]
>til dagen før første snedag...*pive* *jamre* *klynke*
>Og firmaets Fjot Focus ER sgutte det samme...den har ALT for mange

Jeg har fundet et godt anti PMS middel:

http://www.froerup.dk/claus/tuk-tuk.htm

Der er mange billeder og flere på vej efterhånden som projektet
skrider frem
--
Previa.
Der er dælme plads til store armbevægelser

Nu med Honda Shadow VT750 årg.1983

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 04-12-10 10:33

Den 03-12-2010 15:44, Claus Frørup skrev:
> [...]
>
> Jeg har fundet et godt anti PMS middel:
>
> http://www.froerup.dk/claus/tuk-tuk.htm
>
> Der er mange billeder og flere på vej efterhånden som projektet
God billedserie :)

--
Dun@nt
SFau1000R Hvidguld

Fra : Claus Frørup

Dato : 04-12-10 18:29

Isang tao pinangalanan, J.C.Kløve nagsulat:

>Den 03-12-2010 15:44, Claus Frørup skrev:
klip

>God billedserie :)

Mange tak

Fra : Morten Strandgaard

Dato : 05-01-11 21:13

"Claus Frørup" <Claus@froerup.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>

> --
> Previa.
> Der er dælme plads til store armbevægelser

Er jeg den eneste der ikke kan se dem? Mangler et bruger navn.
\\Morten

Fra : Claus Frørup

Dato : 06-01-11 02:43

Isang tao pinangalanan, Morten Strandgaard nagsulat:

klip <Billedserie>

>Er jeg den eneste der ikke kan se dem? Mangler et bruger navn.

>\\Morten

Nej. Noget gik galt på serveren, men billederne ligger også her:

http://picasaweb.google.com/118426827786304146250