Fradrag for reperationer.
Fra : Bjarne K.

Dato : 30-11-10 15:34

Læste forleden en artikel (kan ikke finde den igen), men den gik ud på at
Skat angiveligt "skyldte" millioner af kroner til folk, som ikke havde
udnyttet fradrag som de havde ret til i forbindelse med forbedringer af
deres hus/ejendom.

Er der nogen der udfra min beskedne beskrivelse, kan gennemskues hvad der
henvises til: Jeg synes ikke google vil hjælpe mig.

Bjarne K.

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 30-11-10 20:59

Bjarne K. wrote:
> [...]
> på at Skat angiveligt "skyldte" millioner af kroner til folk, som
> ikke havde udnyttet fradrag som de havde ret til i forbindelse med

Det kunne da ellers være interessant læsning. Jeg har postet mange tusinder
i hytten gennem det seneste år.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.dk - http://html-faq.dk

Fra : Henning

Dato : 30-11-10 22:30

On Tue, 30 Nov 2010 15:34:28 +0100, "Bjarne K." <no@niet.ik> wrote:

> [...]
>
>Er der nogen der udfra min beskedne beskrivelse, kan gennemskues hvad der
>henvises til: Jeg synes ikke google vil hjælpe mig.

Der var tale om nybyggeri, hvor der tilsyneladende er noge fradrag,
som er underkendt. Jeg ved ikke hvad det kune være, men måske dobbelt
husholdning, eller hvad det hedder, mens byggeriet stod på.

Fra : Elmand

Dato : 30-11-10 22:52

"Bjarne K." <no@niet.ik> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen der udfra min beskedne beskrivelse, kan gennemskues hvad der
> henvises til: Jeg synes ikke google vil hjælpe mig.

Jeg tror, selv om det er bedst i en kirke, at det drejer sig om
ejendomsskatten.
Der har du en fastsat grundværdi samt nogle fradrag som skattevæsenet selv
anfører, typisk forbedringer vedr. kloarknedlægning, vejetablering, alt som
i mange tilfælde er sket for mange år siden.- nogle kommuner har så
"glemt"
disse fradrag.
Med venlig hilsen
Kurt Bjerretoft Espersen.