Orijen & Acana
Fra : RC

Dato : 30-11-10 12:31

Hejsa.

Jeg har lidt svært ved at se forskellen på disse to produkter.....kan i
hjælpe ?

Venlig hilsen,
RC.

Fra : Allan G

Dato : 03-12-10 18:58

"RC" <fakemail@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa.
>
> Jeg har lidt svært ved at se forskellen på disse to produkter.....kan i
> hjælpe ?
>
> Venlig hilsen,
> RC.

Kan du hjælpe lidt med at fortælle hvad de bruges til ?
Der ringer ingen klokker i mit hoved, ikke fordi det sker normalt ;.)

Mvh Allan

Fra : Tove Krieger

Dato : 03-12-10 21:24

"Allan G" <Allan_roskilde@hotmailfjern.com> skrev i meddelelsen

> "RC" <fakemail@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse

> Kan du hjælpe lidt med at fortælle hvad de bruges til ?
> Der ringer ingen klokker i mit hoved, ikke fordi det sker normalt ;.)
>
> Mvh Allan

Hej Allan.

Begge dele er kattefoder.

Jeg ved at ihvertfald Anelise på et tidspunkt har brugt Orijen til hendes
katte.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats