Det Satans Kamphunde
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 03-12-10 01:07

fik lige det her på min Facebook

"En af mine gode venner hernede har fået sig en lille hundehvalp. En
Cavalier King Charles Spaniel. Overhovedet ikke lige min type hund, men
hold da op, hvor er hun sød!! :)
Desværre var det pga en meget tragisk omstændighed, at de fik hende.
De havde en af samme slags, en voksen han.... deres søn, på 15 var ud og
lufte den, da en stor kamphund kom og bed den ihjel... hverken drengen
eller den lille hund havde en chance for at gøre noget... det var
forfærdeligt!! Drengen stod bare og så på, at hans søde lille hund blev
flænset af den store, som ikke ville slippe igen, ligemeget hvor drengen
sparkede (både i hovedet og alle andre steder)
Det blev meldt til politiet, som ikke rigtig syntes, at det var noget at
tage sig af... og sagen ligger nu ved forsikringsselskabet.... men der
burde gøres noget... næste gang kan det være et barn den angriber... den
gav ingen advarsler, fór ud af indkørslen og gik til angreb... trist,
trist, trist!"

Hun bor så i Ungarn - hvor politiet sikker er noget mere afslappet ..

havde det været min hund så jeg ved sgu ikke så var den sgu blevet
slettet af de levens rækker muligvis med ejer
fatter ikke man vil ha sådan en hund og i det hele taget have den ude i
mellem andre uden mundkurv ?

Der var en af mine venner der kom cyklende med sin søn da en lignende
hund kom og bed igennem ballen på hans
7 årige søn - men han vendte nu tilbage med en kniv og skar halsen over
på den

hvad er det folk vil med de hunde ?
jeg tror ikke man kan træne dem til at lade være
ikke man kan sammenligne det men min mors mand havde for mange år siden
en grønlandsk slædehund
sød og rar over for mennesker og andre hunde - men når den slap løs
....jeg ved ikke hvor mange hønsegårde
kaniner osv den nåede inden min mor kørte den til aflivning

Mv.
BMM

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 03-12-10 05:51

On 3 Dec., 01:07, "Bo M. Mogensen" <usn...@gmail.com> wrote:
> Der var en af mine venner der kom cyklende med sin s n da en lignende
> hund kom og bed igennem ballen p hans
> 7 rige s n - men han vendte nu tilbage med en kniv og skar halsen over
> p den

Jeg tror jeg havde gjort det samme hvis det var et af mine børn som
blev udsat for det.

--
Christian