OBS
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-12-10 12:37

Det bedst at i ikke taler grimt om de doede!
I forstaar slet ikke omfanget af torturen de er
Udsat for, for altid i det kvante mekaniske mareridt!

I er nogle svin hvis i taler grimt om de doede!
Der er endnu ingen individer i det kvante mekaniske
mareridt, som ikke er blevet straffet for alt ondskab menneskeheden
har begaaet efter hundrede aar!

Det er kun mig der maa tale grimt om dem!

* ingen mennesker udover Jeanete Oester og nogle
andre bliver straffet i Helvede for at oedelaegge vinduer
paa Egholmvej/Noebbet/Horslunde for 23aar siden!

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-12-10 12:59

On Thu, 02 Dec 2010 12:36:58 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> andre bliver straffet i Helvede for at oedelaegge vinduer
> paa Egholmvej/Noebbet/Horslunde for 23aar siden!

Jeg har sendt langt flere vinduer ud i verden fra Scanglas
I Kjellerup end jeg nogensinde har oedelagt!

Fra : Mcwm

Dato : 02-12-10 20:28

Den 02-12-2010 12:36, Peter Nicolaysen skrev:

> I er nogle svin hvis i taler grimt om de doede!

Gælder det også de hjernedøde?

Fra : Ulvir

Dato : 05-12-10 00:35

> Den 02-12-2010 12:36, Peter Nicolaysen skrev:
>
> I er nogle svin hvis i taler grimt om de doede!

Doedidi didi dum didi doo..