Vrede og programmering!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-12-10 04:27

1.Den vrede som jeg skal foele overfor
mennesker som har torteret mig
Bliver ikke foelt!

2.Istedet kan jeg forestille mig, de
mennesker som har siddet og torteret
mig, beskrive at tortere mig og oedelaeggge mig , og den
Foelese bliver foelt rettet mod mig selv!
(den som skal vaere rettet mod min Fars mordere!)

Det vil sige: den emotionelle foelelse og Testosteron
Produktionen!!

Naar foerst at det bliver gjort ved en ung mand(25aar),
Som ikke har haft problemer med loven!

Og som kommer hjem fra hospitalet efter et
selvmordsforsoeg!!!

??????????
Det bliver gjort af sadister! Som paastod de ville hjaelpe
Til med at fjerne en depression!

Det er den ultimative perversion af et menneske!!!
Saa ekstrem tortur at jeg blev kvante mekanisk aktiv af det!
Det er ca.12 aar siden

Det kun sket en gang foer i menneskehedens historie!

Jeg er kvante mekanisk aktiv, jeg har bevist det!

Har i lyst til at ringe efter hjaelp? 112? 911?

--
Sane
Peter