arne.jako.. 510
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-11-10 14:37

Sidder og taenker lidt tilbage!

Det som at det drejer sig om, i en mands liv,
Det er alderen mellem 25 og 35!

En stor del af tiden foer, drejer sig om at fantasere
om den tid!

Og tiden efter at huske den!

Hvis jeg husker den tid i mit liv, saa bliver folk
skeloejede og prover at myrde sig selv!

Det har nu kostet menneskeheden noget, den ikke
har raad til!

Og den betaler for det altid!

Jeg er ikke den type af person der acceptere at Helvede eksisterede,
jeg gider ikke vaere en idiot der er til grin,
Og gaa rundt og siger "Du kommer i Helvede" fordi
jeg ikke er istand til at haevne mig!

Den eneste maade jeg acceptere at Helvede eksistere,
er naar jeg selv har bygget det!

Og jeg har bevist det over for mig selv og andre,
til min egen tilfredsstillelse!

Og det kraever en hel del!

--
Sane