Andet multimedie
bentjuul 3670
Logo til DM i Webdesign
Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 02-12-10 07:23

Kunne du tænke dig at lave et logo og "diplom" til DM i Webdesign 2011?

Det drejer sig om dels et logo til hjemmesiden for DM i Webdesign, og
logoer som vinderne kan sætte på deres hjemmesider.

Indsendt materiale vil blive lagt ud på hjemmesiden, og de bedste logoer
vil blive fundet ved afstemning.

Kategorierne er css & html samt grafik.

Der er ikke tale om betalingsarbejde, men designerne af de vindende
logoer vil blive nævnt, og der vil blive linket til deres hjemmesider.

Afstemning starter 10. januar 2011.

Jeg han kontaktes via de adresser der er nævnt i min signatur.

X-postet i dk.edb.internet.webdesign og dk.edb.grafik

Karl Erik.

--
http://www.tyveri-check.dk - Snyd tyven før han snyder dig!
http://www.ranunkelvej.com

Fra : Allan Vebel

Dato : 03-12-10 23:36

Karl Erik Christensen skrev:

> Det drejer sig om dels et logo til hjemmesiden
> for DM i Webdesign, og logoer som vinderne
> kan sætte på deres hjemmesider.

Hvilke dimentioner skal sådan et logo have?

Det skal vel være noget der nemt kan indpasses
på enhver hjemmeside.

--
Allan Vebel
http://vebel.dk | http://html-faq.dk

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 04-12-10 10:10

On 03-12-2010 23:35, Allan Vebel wrote:

> Hvilke dimentioner skal sådan et logo have?
>
> Det skal vel være noget der nemt kan indpasses
> på enhver hjemmeside.

Hej Allan.
Ja, øhh, sådan cirka som størrelsen på det billede der er i headeren nu,
150x150 pixel - men det er ikke et krav, bare helst ikke alt for stort.
Logoet, eller "Award-billeder", som vinderne kan sætte på deres
hjemmesider, skal vel være knap så store.
Men det hele afhænger af designerens ideer

Karl Erik.

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 04-12-10 10:12

On 02-12-2010 07:23, Karl Erik Christensen wrote:
> [...]
>
> Jeg han kontaktes via de adresser der er nævnt i min signatur.
>
> X-postet i dk.edb.internet.webdesign og dk.edb.grafik

Hjemmesiden kan ses på:

http://www.dmwebdesign.dk/

Karl Erik.

Fra : Thore

Dato : 04-12-10 11:40

On Sat, 04 Dec 2010 10:12:26 +0100, Karl Erik Christensen
<karlerik@none.invalid.com> wrote:

>Hjemmesiden kan ses på:
>
>http://www.dmwebdesign.dk/
>
>Karl Erik.

Ikke for at kritisere dit layout, som er fint, enkelt osv., men dine
links i menuen virker ikke...

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK-2620 Albertslund

Se min hobbyside: www.RacePhoto.dk

Fra : jopa

Dato : 04-12-10 12:13

Thore forklarede den 04-12-2010:

> Ikke for at kritisere dit layout, som er fint,
> enkelt osv., men dine links i menuen virker
> ikke...

Tror han arbejder på det :')

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 04-12-10 14:32

On 04-12-2010 11:40, Thore wrote:

> Ikke for at kritisere dit layout, som er fint, enkelt osv., men dine
> links i menuen virker ikke...

Hej Thore.
Nej desværre ikke endnu. Jeg prøver at danne mig et overblik over hvilke
menuer der skal bruges - Jeg har nok været lidt for tidligt ude, men
hvis det hele skal nåes til den 25/27. februar, så skal der altså laves
publicity - "Dårlig reklame er bedre end ingen reklame" - er det ikke
sådan man siger?

Der er sponcorer der efterspørger en hjemmeside for arrangementet, så
jeg knokler rø... ud af bukserne.

Startside og Kontakt fungerer nu.
Tak for din interesse.

Karl Erik.