Leslie Nielsen død
Fra : Jan Rasmussen

Dato : 29-11-10 17:31

http://www.theinsider.com/news/3381076__Naked_Gun_Actor_Leslie_Nielsen_Passes_Away
His family told "The Insider" in a statement:
"We are saddened by the passing of beloved actor Leslie Nielsen,
probably best remembered as Lt. Frank Drebin in 'The Naked Gun' series of pictures,
but who enjoyed a more than 60 year career in motion pictures and television."

Nielsen has appeared in over 100 movies and has a star on the
Hollywood Walk of Fame.

According to Nielsen's family, the actor died of complications of
pneumonia in a hospital near his home in Fort Lauderdale, Florida. He
was surrounded by his lovely wife and dear friends. The family is asking
that in lieu of flowers that donations be made in his name to charities.

Jan Rasmussen

Fra : Michel

Dato : 29-11-10 18:40

Han var formidabel. Jeg har en samling med "Højt af flyve"-filmene, og hans
evne til at sige noget totalt gakket på en alvorlig måde var skøn.

Mange hilsner
Michel

Fra : Michael 'silver'

Dato : 29-11-10 19:03

Min absolutte favoritscene med ham :D

http://www.youtube.com/watch?v=IH3Df2zA_C4

Især slutningen ved majsmarken :D.

Hvil i fred du gamle, og tak for alle de gange min mave gjorde ondt fordi du
fik mig til at græde af grin :).

Mvh
Silver.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 30-11-10 01:17

On 29 Nov., 19:02, "Michael 'silver'" <dsl46...@vip.cybercity.dk>
wrote:
> Hvil i fred du gamle, og tak for alle de gange min mave gjorde ondt fordi du
> fik mig til at gr de af grin :).

X2

--
Christian

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 01-12-10 14:14

"Jan Rasmussen" <1@1.1> skrev i meddelelsen
> [...]
> pictures,
> but who enjoyed a more than 60 year career in motion pictures and

Jeg ved ikke hvad du skriver, men man glemmer sent Leslie Nielsen for sin
filmserie "Høj pistolføring" (Naked Gun) baseret på tv-serien "Høj
Knippelsuppe" (Police Squad).

Hilsen Åge

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 01-12-10 20:44

On Wed, 01 Dec 2010 14:14:06 +0100, Ã…ge Halldorsson wrote:

> [...]
>
> Jeg ved ikke hvad du skriver, men man glemmer sent Leslie Nielsen for
> sin filmserie "Høj pistolføring" (Naked Gun) baseret på tv-serien "Høj

hihi, ja, Drebins kollega gik altid igennem døren i kulissen mens Drebin
selv bare gik uden om kulissen.

Og alle afsnittene startede med en kendt skuespiller i en rolle hvor
vedkommende bare bliver slået ihjel. Jeg tror ikke de overhovedet nåede at
have nogen replikker.

Fra Airplane! - Højt at flyve:

Ted Striker: Surely there must be something you can do.
Rumack: I'm doing everything I can... and stop calling me Shirley!

Mesterligt oversat til:

"Hør nu her, mand; der må da være noget du kan gøre!"
"Jeg gør alt hvad jeg kan ... og hold så op med at kalde mig Herman"

--
sayonara
Martin Mose Larsen