Php form hjælp
Fra : j p

Dato : 29-11-10 15:19

Hej,

Jeg er ny indenfor PHP, så jeg kunne godt bruge lidt hjælp her:

Jeg har følgende kode:

<form name="form1" action="index.php">

<?php

mysql_select_db($database_natur, $natur);

$query = "SELECT katagorier FROM rubrik_kat";
$result = mysql_query($query);

print "<SELECT name=item>";
while ($line = mysql_fetch_array($result))
{
foreach ($line as $value)
{
print "<OPTION value='$value'";
}
print ">$value</OPTION>";
}
print "</SELECT>";
?></form>

Her vil jeg gerne have at når der er valgt en på listen, reloader
siden og viser valgt emne i listen så man kan lave en select ud
fra valgt emne.

Tak

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : scootergrisen

Dato : 29-11-10 22:09

Prøv :

<select onChange="this.form.submit();">

Så sendes formen hvis det kan bruges.

Fra : scootergrisen

Dato : 29-11-10 22:11

Eller også bare :

<select onChange="submit();">

Fra : j p

Dato : 04-12-10 10:12

scootergrisen wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:
> Eller også bare :
>
> <select onChange="submit();">

Tak det virker fint.