Helbred 29 November 2010
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-11-10 06:04

Der har korte noget Personligheds forandrene
Programmering og noget maridts fremkaldende
Ogsaa!!!

Det personligheds forandrene er ubehageligt!
Noget der forsoeger at goere min personlighed
til noget ubehageligt!

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-11-10 06:15

On Mon, 29 Nov 2010 06:04:19 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]
> Ogsaa!!!

> Det personligheds forandrene er ubehageligt!
> Noget der forsoeger at goere min personlighed

Desuden er der en del programmering der forsoeger
At aendre mit selvbillede!

Der bliver indsat et billede af DJ Aevl i den visuelle
Del af min forestillings evne hver gang jeg taenker
Et eller andet dr drejer sig om mig selv
(ihvertfald her til morgen)

Men jeg, har et billede af mig selv liggende paa min mobil,
(et par stykker faktisk)
hvor jeg staar med en cigaret i munden, og det er ret svaert
For nogen at vaer i tvivl om hvem der er hvem, mig med fuldskaeg osv.

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-11-10 06:20