Helbred 28 November 2010
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-11-10 11:34

Foeler mig lidt mere vaagen(fra det der emdr uvaagenhed)
Samtidig er jeg enormt traet!!!
Og har det som om at jeg mangler ca. 25 procent af min IK!!

Ikke noget som noget Testosteron produktion ikke kan helbrede!

Jeg er ret sikker paa at, at testosteron produktionen igaar
Er grunden til den lidt storre klarhed og vaagenhed!!!

Imorges var der intet det var kunstigt det hele, ren programmering
men ingen produktion af Testrosteron!!!!

Det viser saa ogsaa noget andet om Sex Lyst,Testosteron og
Programmering som jeg slet ikke vil skrive her!

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-11-10 11:54

On Sun, 28 Nov 2010 11:34:14 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

>ingen produktion af Testrosteron!!!!

> Det viser saa ogsaa noget andet om Sex Lyst,Testosteron og
> Programmering som jeg slet ikke vil skrive her!

Men for en mand betyder det at hjernemassen
bliver oedelagt!!!

Men at han er fuldt ud reproduktions dygtig, mens han doer tortur
doeden i sindsyge, fordi hjernemassen ikke laenger
kan opretholdes, og simpelthen begynder at svinde ind og gaa i
oploesning inde i kraniet, indtil et niveau som kroppen kan
opretholde er naaet!! Sinsyge er selvfolgelig resultatet mens
at dele af hjernen gaar i oploesning!!!!

Og den regnekraft som manden er vant til, og som ellers
Skulle bruges til, naaaaa ja det var vist noget med at
i helst ikke ville i det kvante mekaniske mareridt for altid!

Det var ikke lige det jeg havde forventet, da jeg gik med til at
proeve emdr for at se om det kunne hjaelpe paa en
depression(seratonin mangel pga. maven)

Men saa fik jeg da proevet det og ogsaa at blive
voldtaget af 2 maend og tre kvinder!

Jeg sidder og overvejer om det virkelig har vaeret en fordel
At Kristendommen har eksisteret!!!!

hvis det er, saa laegger i ikke maerke til det,
hvis den aldrig har vaeret!

Det er bare saadan det hele tiden har vaeret!

Alle Religioese Mirakler er Kvante Mekanik!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-11-10 12:43

wrote:
> [...]

> Det viser saa ogsaa noget andet om Sex Lyst,Testosteron og"
> Programmering som jeg slet ikke vil skrive her!

Der er skrevet et indlaeg, der ligger i
dk.politik,se.politik og dk.edb.internet.udbydere
Der hedder "en lille opdatering(opsummering)"

Som det her egentlig er en opfoelgning til!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-11-10 14:06

On Sun, 28 Nov 2010 12:43:06 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> dk.politik,se.politik og dk.edb.internet.udbydere
> Der hedder "en lille opdatering(opsummering)"

> Som det her egentlig er en opfoelgning til!

Nu koerte der en del programmering, der viser
Et still billede af en hund i den visuelle del af
min forestillings evne, jeg tror det er fra hukommelsen!
Det er indsat under programmeringen!

Det er nogenlunde samtidig med at ujeg blev torteret til
At sige "Jeg vil kneppe kvinder med en hund" og det blev
Optaget og sendt ind til sjove hjemmevideoer!

DF's sociopater mente at hvis jeg ikke broed mig om
Menneske hader partiet DF, saa maa det vaere fordi
Jeg vil kneppe kvinder med Muslimske "hunde"

Det var i 1998-2003 (deromkring)
Det kraever en del at blive kvante mekanisk af tortur!