Håbløs Skyline weekend
Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 28-11-10 11:54

Er der andre der oplever svigtende Skyline forbindelse?

Mit signal forsvandt lørdag kl. ca. 14, og er først kommet igen søndag
formiddag, men meget ustabilt.

Samme gjorde sig gældende sidste weekend, dog i mindre grad.

Karl Erik.

--
http://www.tyveri-check.dk - Snyd tyven før han snyder dig!
http://www.ranunkelvej.com

Fra : Ole C

Dato : 28-11-10 12:50

Karl Erik Christensen skrev blandt andet:

> [...]
> formiddag, men meget ustabilt.
>
> Samme gjorde sig gældende sidste weekend, dog i mindre grad.

Sne/is på antennen?.

--
vh
Ole C

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 28-11-10 13:01

On 28-11-2010 12:50, Ole C wrote:

> Sne/is på antennen?.

Ikke på min forhåbentlgt - den befinder sig indendørs

Fra : Ole C

Dato : 28-11-10 13:56

> Ikke på min forhåbentlgt - den befinder sig indendørs

Ok - men mange Skyline-brugere er på Wimax....
Hvad siger Skylines support?

--
vh
Ole C

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 28-11-10 14:13

On 28-11-2010 13:55, Ole C wrote:

> Ok - men mange Skyline-brugere er på Wimax....
> Hvad siger Skylines support?

Nu er jeg jo en sindig nordjyde, så jeg har ikke kontaktet support endnu

Karl Erik.

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 28-11-10 14:16

On 28-11-2010 14:13, Karl Erik Christensen wrote:

> Nu er jeg jo en sindig nordjyde, så jeg har ikke kontaktet support endnu
>

> Karl Erik.

Men http://www.skyline.dk/?pageID=5&ref=6&sub=1 nævner ikke noget for
Nordjylland - hmmm!

Karl Erik.

Fra : Steen

Dato : 07-12-10 23:04

Ole C <mail@olec.invalid> wrote:

> Ok - men mange Skyline-brugere er på Wimax....

Skyline/Wimax - er det bare når man har en udendørs antenne?
--
Steen
Screw down a little bit the expectations (Kilde: Richard Møller Nielsen)

Fra : Anders Majland

Dato : 10-12-10 09:46

> Er der andre der oplever svigtende Skyline forbindelse?

Nu har de været nede siden kl 1:30 i nat ... Pga en fejlet
netværksopdatering. Det er squ træls !

(Tiden kender jeg ret præcist da det er sidste opdatering af min vejrstation
på DMI: http://servlet.dmi.dk/bv/servlet/bv?stat=1084&map=map6¶m=obs)

/A