En lille opdatering!(opsummering)
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-11-10 07:36

Jeg har gaaet lidt ting igennem!

Og her er de ting, der blev loeftet igennem
af "goer noget for folks religion"

New Orleans, Haiti, Og nogle skeloejede tv journalister
paa tvkanalen TV2News(og en enkelt Fakta
ansat i Kjellerup(blev klemt lidt i venstre side!)

Og saa er der "Hvis det kun er gud,der kan faa det vaek,
Saa bliveer jeg noed til at vaere Gud, ellers faar jeg det ikke vaek"

Unified law of everything ud i begyndelsen i ingenting!
Det Kvante Mekaniske Mareridt bedre kendt som Helvede!
En Farvet Praesident med arabisk navn,
Og verden saa smaat begyndt at vaere bange for at spise gris, paa
grund af A's indflydelse(Influenza A)
Som kun er en sygdom hvis A vil ha det!

(Og Helvede er ikke frosset til!)

*Jeg var selv Maccain tilhaenger lige op til et par dage
foer valget! Lige indtil at det viste sig at vaere en ulempe
med hans fortid som krigsfange i Vietnam istedet foer fordel!

Alle Religioese Mirakler er Kvante Mekanik!
Egentlig er Quantum Entangelmet laert af en torteret
Hjerne for at undgaa tortur maaden det er gjort paa!

Krydspost: dk.politik,se.politik og dk.edb.internet.udbydere

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-11-10 09:16

On Sun, 28 Nov 2010 07:36:27 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> Hjerne for at undgaa tortur maaden det er gjort paa!

> Krydspost: dk.politik,se.politik og dk.edb.internet.udbydere

Og bliver jeg ikke vred over det som jeg har
vaeret udsat for, saa ryger alt og alle i det kvante mekaniske
Mareridt for altid, som nu!

De eneste der gaar fri
Er Profod Mohammed(Puppeter)
Jesus Kristus(Hara Krishna, som var den eneste der
turde goere noeget, da jeg gjorde nogle roedstroemper
til koer, deres kager er lort men de kan give maelk!!!
Hans holdning var at hvis folk bliver gjort til dyr, saa
kan han blive saadan en lynhurtig en og loebe til dem og
beskytte dem)

Og mig selv Den Umenneskelige!
In Sane Peter der smider alle i Helvede!
I modsaetning til Sane Peter!

(Det er Testosteron der goer det, for lidt oedelaegger
Hjernemassen, hvis vrede er slaaet fra og sex lyst forsoegt
oedelagt med programmering!!!! Naa ja, saa bliver det grimt
for jer!!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-11-10 09:25

On Sun, 28 Nov 2010 09:15:58 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> Hjernemassen, hvis vrede er slaaet fra og sex lyst forsoegt
> oedelagt med programmering!!!! Naa ja, saa bliver det grimt

Det jeg har gjort, igennem de efterhaanden to aar,
der lige har vaeret passeret, her i nyhedsgrupperne
Er at goer et IKEA agtigt samelsaet for sindsyge!!!

Hvor jeg beviser skridt for skridt, at jeg har de evner,
Og viljen til at bruge dem!! Som goer at jeg er istand til
at bygge det Kvante Mekaniske Mareridt!!

Primaert dk.politk, og til dels dk.helbre men mest
dk.politik!!!!!

Og saa er det i ved det! For det er aabenbart den eneste maade, det
virker paa hos jer!!!

I er Kede af det! I KE A!
(Og endnu viser jeg min uovertrufne evne til at tale Jysk!
Heerfrea hvor Kaelderen er op, Kjellerup!)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-11-10 09:59

On Sun, 28 Nov 2010 09:25:19 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> I er Kede af det! I KE A!
> (Og endnu viser jeg min uovertrufne evne til at tale Jysk!
> Heerfrea hvor Kaelderen er op, Kjellerup!)

Hvis i vil undgaa det kvante mekaniske mareridt,
Ogsaa kaldet Altid Torturen!!

Saa skal i bare soerge for atn der stod et tre cifret
Million beloeb pa min konto for 2 aar siden!!

Og saa levere te tre tusinde smukkeste kvinder i verden
i programmeret tilstand til mig!