Andet multimedie
bentjuul 3670
Hente CD-covers fra pladeselskabers hjemme~
Fra : Kurt Hansen

Dato : 27-11-10 10:04

Vi (plade- og distributionsselskab) er i gang med at lave en webshop
med klassisk musik og skal bruge pladecovers fra alle de store
klassiske selskaber. Når man ringer til dem, påstår de alle, at de
ikke har noget de kan sende, men henviser til at kopiere fra nettet.

Når jeg derfor forsøger at hente hvad der er, er vi således på lovlig
grund. Men da det drejer sig om tusindvis af titler, bliver jeg jo
aldrig færdig, hvis jeg skal højreklikke på eet billede ad gangen.

Jeg har forsøgt med "WebRipper", version 1.31, med magert og blandet
resultat. Jeg kender jo ikke på forhånd hvilken undermappe billederne
ligger i, så jeg grovhøster med roden som udgangspunkt.

Jeg bruger følgende parametre:
Hent alle *.jpg og *.png større end 101x101 pixels inden for domænet
og ned til 5 levels i dybden.

Jeg får en masse billeder og også en del covers, men langt fra hele
kataloger.

Nogen der har et hint? Hvordan finder jeg f.eks. samtlige covers for

Naxos
http://www.naxos.com/labels/naxos-cd.htm

eller

Erato
http://www.warnerclassicsandjazz.com/catalogueresults.php?label=erato&lg=cl
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Rado

Dato : 27-11-10 19:14

On Sat, 27 Nov 2010 10:03:57 +0100, Kurt Hansen <kurt@ugyldig.dk>
wrote:

>Jeg har forsøgt med "WebRipper", version 1.31, med magert og blandet
>resultat. Jeg kender jo ikke på forhånd hvilken undermappe billederne
>ligger i, så jeg grovhøster med roden som udgangspunkt.

Det her program er på tilbud idag (kun idag), måske det kan bruges?

http://www.bitsdujour.com/software/image-filter-pro-100/src=wek/nfy=80006/

--
Rado

"Materialism is the philosophy of the subject that forgets
to take account of itself." - Arthur Schopenhauer