Nikotin patroner til plastik smøger..
Fra : Stampe

Dato : 03-10-10 00:42

Jeg er hold op med at ryge for 3 uger siden (røg 60 - 70 om dagen) derfor er
jeg stadig afhængig af de der plastiksmøger med nikotin patroner i.
De koster jo af HELVEDES til det er en skide stump plastikrør med noget vat
som er gennemvædet med nikotin eller noget.

Er det muligt at lave desse patroner selv - og hvordan?

Mvh
Allan

Fra : OZ1HYI Willy

Dato : 02-10-10 23:43

On 3 Okt., 01:41, "Stampe" <a...@ask-service.dk> wrote:
> [...]
> som er gennemvædet med nikotin eller noget.
>
> Er det muligt at lave desse patroner selv - og hvordan?

har du prøvet på apoteket om de har nikotin-spray ?
så en udsendelse i går ( braniac) hvor de brugte nikotin-næsespray...
ku være det fandtes, var billigere end de der plastic-cigaretter...
( har ikke selv røget de sidste 22 år..)
mvh Willy

Fra : Peter Knutsen

Dato : 03-10-10 12:42

On 03/10/2010 01:41, Stampe wrote:
> [...]
> vat som er gennemvædet med nikotin eller noget.
>
> Er det muligt at lave desse patroner selv - og hvordan?

Næppe. Nikotin er helt vildt ekstremt giftigt, så hvis du putter for
meget i, så falder du om og vågner aldrig op igen. Overlad hellere den
slags til fagfolk.

--
Peter Knutsen

Fra : Max

Dato : 03-10-10 14:27

Hej Stampe

> Er det muligt at lave desse patroner selv - og hvordan?

Ja da, brug noget gult frugtfarve, tror du på det, ja
så virker det helt fint.

Max

Fra : Allan G

Dato : 04-10-10 07:59

"Stampe" <ask@ask-service.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vat som er gennemvædet med nikotin eller noget.
>
> Er det muligt at lave desse patroner selv - og hvordan?

Hej Allan Nicotin juice kan købes her
De sender gerne til DK

http://www.totallywicked-eliquid.co.uk/

Mvh Allan

Fra : Allan G

Dato : 04-10-10 10:22

"Stampe" <ask@ask-service.dk> skrev i en meddelelse

Det her forum er et besøg værd

http://ecig-forum.dk/vbulletin/forum.php

Her har jeg lært mange trick om E cigeratter.
Er man en rigtig nærigrøv så kan mange vædsker fortyndes med almindelig
glycerin, op til 10 % nogle op til 20 % uden at smagen forsvinder.

Hehe jeg tog selv en kold tyrker for 11 dage siden og var på samme forbrug,
jeg er vist ikke et rart meneske at værer sammen med lige nu

Held og lykke med dit rygestop.

Mvh Allan

Fra : Max

Dato : 05-10-10 09:29

Hej Allan

> Er man en rigtig nærigrøv så kan mange vædsker fortyndes med
> almindelig glycerin, op til 10 % nogle op til 20 % uden at smagen
> forsvinder.

Er man en nærrigrøv, ja så stopper man da bare, så svært
er det jo heller ikke.

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 05-10-10 13:41

"Max" <max_jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in message news:4caae1d4$0$23758$14726298@news.sunsite.dk...
> Hej Allan

> Er man en nærrigrøv, ja så stopper man da bare, så svært
> er det jo heller ikke.
>
> --
> Mvh Max

Eller nøjes med en vitamintablet.
Det er sikkert usundt med flere om dagen.
Ifølge deklarationen indeholder en tablet 16 mg nikotinamid.
Fra plantematerialet i en smøg får man ca 1 mg nikotin indenbords.
Det er ganske vist nikotinringe med en lidt anden sidegruppe.
Hans T.