Helbred 26 November 2010
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 26-11-10 16:39

Har taget noget programmering(emdr)
Har lige opdaget det, noget
personligheds forandrende der slet ikke passer til min personlighed,
noget der proever at saette lighedstegn
mellem vold mod kvinder(fysisk vold) og sex lyst!!!!

Noget der er fuldstaendig forkert og kan bringe enhver
Paa graensen til selvmord! Det mareridt der har varet
i 12 og faaet det kvante mekaniske mareridt bygget!!

Ser ud til at fortsaette lidt endnu!

Jeg er taet paa at flippe fuldstaendigt ud i raseri over det
hvilket rart nok!

--
Sane
Peter

Fra : 1102

Dato : 27-11-10 15:34

Tante Erna kommer til kaffe og dvargkastning pa den miderste dag klokken
18:26.
Vi glader os, det bliver for sygt sjovt med 500 som i den gronne T-Shirt.