Vinterprojekt? – bidt af 60-80er japsere? ~
Fra : Richard

Dato : 25-11-10 12:44

Engelske DK Motorcycles tilbyder lige nu på eBay en række '60-80er-
cykler til restaurering – flere er endog meget sjældne fugle i DK som
fx CL450 (Scrambler), A7 Avenger, XT500, YR2C Street Scrambler, H1
Mach 1, H2 Mach IV mmv:

kortlink.dk/8dhk

Skriger på en kærlig hånd, men vækker sikkert gode minder hos mange
herinde.
Mon ikke godkendelse af US-modeller på 35 år og derover er en forms
sag?

På med vanten, I der har tid og plads til en cykel mer' ;.)

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 27-11-10 12:13

Richard forklarede den 25-11-2010:
> H1
> Mach 1, H2 Mach IV mmv:
>
> kortlink.dk/8dhk
>
> Skriger på en kærlig hånd

H1/H2 er vist ikke for børn at restaurere har jeg hørt :)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Leif

Dato : 27-11-10 21:21

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen
> Richard forklarede den 25-11-2010:

> H1/H2 er vist ikke for børn at restaurere har jeg hørt :)

> [...]

Slet ikke i den stand og til den pris.

Kan købes i usa for 3-4k$ i super stand
-- træls at transporten er lige så dyr plus
div. afgifter og moms.

Mvh, Leif
Der savner sin gamle H1 fra '71......

Fra : Richard

Dato : 29-11-10 13:05

On 27 Nov., 12:13, Hans Paulin (6310) <m...@privacy.net> wrote:
> H1/H2 er vist ikke for b rn at restaurere har jeg h rt :)

Næeh, muligvis ikke – skal det være let og ligetil skal du nok
helllere restaurere en GS500

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 30-11-10 00:09

Efter mange tanker skrev Richard:
> Næeh, muligvis ikke – skal det være let og ligetil skal du nok
> helllere restaurere en GS500

Jeg kiggede på én engang da jeg stadig var vild med dem og mener jeg
dengang fik at vide at det var en større historie at restaurere en
sådan (rent motormæssigt).

Jeg nævner det blot af hensyn til dem der måtte tro at det var piece of
cake.

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Ivar

Dato : 27-11-10 22:15

Richard skrev:

> [...]
> cykler til restaurering – flere er endog meget sjældne fugle i DK som
> fx CL450 (Scrambler), A7 Avenger, XT500, YR2C Street Scrambler, H1

Scrambler-modeller blev ikke solgt i Danmark, så de er sjældne.
Men de andre kan man med lidt tålmodighed finde i Den Blå Avis og
Gul og Gratis.

Her er der en flot H2 til salg
http://www.a1-mc.dk/forside.asp?page=kawa&page2=kawa%20res

Ivar Magnusson

Fra : Leif

Dato : 28-11-10 10:13

"Ivar" <dild@[nozpam]webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> Scrambler-modeller blev ikke solgt i Danmark, så de er sjældne.
> Men de andre kan man med lidt tålmodighed finde i Den Blå Avis og
> [...]
Svarer udseende til den tekniske stand - og det tror jeg, for de gutter der
kender godt til de gamle tripler via samarbejde med en tysk kender, er det
en ok pris.

/Leif

Fra : Richard

Dato : 29-11-10 13:11

On 27 Nov., 21:20, "Leif" <Den.f@@r.du.ikke.her.dk> wrote:
> Kan købes i usa for 3-4k$ i super stand

Så tager du bare en af dem i stedet...

> -- træls at transporten er lige så dyr plus
> div. afgifter og moms.

....hvis det bedre svarer sig eller sparer dig for besværet med at
restaurere selv

Geez, skulle vist aldrig have nævnt det link, bare nydt synet selv.

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK