November 25 2010
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-11-10 08:40

Jeg har besluttert mig for at slaa mig selv ihjel,
der koerer programmering rundt derinde
som slaar folk ihjel, for slet ikke
at tale om, at den der gaar rundt med det i hovedet!!!
Noget I selvfolgelig ikke kan forstaa, og aldrig kommer
Til da jeres hjerner ikke er udviklet nok og heller
aldrig bliver det!!!!

Det kunne have vaeret sjovt,hvis der havde vaeret flere
end 3 mennesker der var blevet rigtige!!!!

Jeg gider simpelthen ikke vaere her, der ingen incentive!
Der intet der er sjovt, der ingen glaede!

Det er ikke kun Seratonin mangel, det er viden
Om hvor ekstremt der skal paavirkes nu, bare for at menneskeheden
ikke afliver sig selv!!

Naa men altid torturen er aegte og i er fuldstaendigt
roevrendte!!

Maengden af tortur jeg har vaeret udsat for
overstiger nu, Den maengde af tortur resten af menneskeheden har
vaeret
udsat for, tilsammen, i alt den tid der har eksisteret mennesker!!!
(hvis man ikke regner det kvante mekaniske mareridt med)

I allsammen en skuffelse!

Latterlige vittigheder!!!

Naa, men der er jo altid "altid torturen" til jer!!!!!

Det var lidt aergeligt det med sex, jeg havde regnet med at have en
masse sex i en del aar!

Men der saa meget programmering, det meste er noget
Der antyder perverseri, det er for at fjerne sex lysten,
Saenke Testosteron niveauet og dermed
oedelaegge hjernen!

Desuden koerer der en masse der er bergnet paa at stoppe
Mig i at faa fat pa de kvinder jeg vil! Og goere mig interesseret
i kvinder jeg ikke vil!
(hvilket oedelaegger hele foremaalet med instinkter)

Det goer skade paa mine boern, jeg har set det millioner af gange, og
derefter har de aldrig eksisteret,fordi de aldrig er blevet gjort!!!!
Jeg ved fremtiden! Jeg har set mine myrdet milliarder af gange! En
gang for hver kvinde der eksistere
efterhaanden!!

Og saa er der jo jeres, som bliver torteret i "altid torturen"
for altid!
Hvilket egentlig ogsaa er ligegyldigt, ligesom dem,
begraensede paa alle maader og egentlig ikke saerligt meget mere
avanceret end chimpancer!

Men man kan jo ikke beskylde jer for ikke at proeve,
Ogsaa selv om resultatet er grimt at se paa og egentligt ret
vaemmeligt og lugter grimt!

Der burde vitterlig have vaeret mere end tre ud af hele
menneskeheden! Sikke da et spild!

Naa men jeg har altid vist at naar jeg doer saa er
det fordi jeg afliver mig selv!!!!
(men foer i tiden kunne jeg ikke finde paa at skrive om det,
Det der med at skulle "true med at aflive mig selv" er ren
programmering")

Jeg maa gerne, i maa ikke!
(nu er det selvfolgelig ligemeget!)

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-11-10 08:45

On Thu, 25 Nov 2010 08:39:56 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> (men foer i tiden kunne jeg ikke finde paa at skrive om det,
> Det der med at skulle "true med at aflive mig selv" er ren

Om det saa bliver idag eller om 80aar
(eller to-tre stykker, det vil tiden jo vise!)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-11-10 12:07

wrote:
> [...]

> (men foer i tiden kunne jeg ikke finde paa at skrive om det,
> Det der med at skulle "true med at aflive mig selv" er ren

Fysisk har jeg bedre idag, jeg mangler ca. 10-15 procent
af min ik!

(jeg mistaenker ikke programmering, der beloenner
mig for at vaere et dumt svin, i det tidligere skrevne!
Men noget andet, nemlig at min paavirkning at mig selv
Quantum Entangelment(det samme som kan goere folk
Skeloejede i fjernsynet og andre steder og har gjort det, er begyndt
at virke)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-11-10 13:49

On Thu, 25 Nov 2010 12:07:02 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> Quantum Entangelment(det samme som kan goere folk
> Skeloejede i fjernsynet og andre steder og har gjort det, er

Jo, det virker som om at min
brainstem/underbevidsthed/programmering
er begyndt at holde mig i live ifoelge min egen
definition for hvordan jeg bliver holdt i live!

Jeg burde vide det med sikkerhed om et par dage!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-11-10 16:38

wrote:
> [...]

> Quantum Entangelment(det samme som kan goere folk
> Skeloejede i fjernsynet og andre steder og har gjort det, er

Naa, ser udtil at gaa oekonomisk i denne maaned ogsaa!
Pinligt at maatte laane penge af sin soester, men i
Det mindste soerger jeg altid for at hun tjener penge
paa at laane til mig!

Typisk Bjoernholts og DJ Aevls programmering!
Det er vitterlig fjerde maaned tror jeg hvor jeg
Har vaeret oekonomisk presset!

Jeg tror jeg er ved at dykke ud, oekonomisk!
Og det er stadigvaek ikke lykkedes for Bjornholt
Og Co. At goere mig til en Nazist,Perverser,Alkoholiker
eller pillemisbruger!!

selvom mit c-vitamin indtag og Kalium indtag
ligger ret hoejt!!!!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-11-10 17:43

On Thu, 25 Nov 2010 16:38:09 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> Og Co. At goere mig til en Nazist,Perverser,Alkoholiker
> eller pillemisbruger!!

> selvom mit c-vitamin indtag og Kalium indtag

Nu jeg taenker over det, saa tror jeg faktisk der var en
gang hvor hun ikke tjente penge paa det!