Genveje åbne i IE8/Firefox
Fra : Karsten Jensen

Dato : 25-11-10 05:16

Jeg har Firefox som standardbrowser, men har et par genveje på
skrivebordet jeg gerne vil have til at åbne i IE8 - automatisk. Kan det
gøres og hvordan?. Jeg har kigget mig lidt omkring, men syntes ikke
rigtigt jeg har fundet noget brugbart.

Mvh

Karsten

Fra : Karsten Jensen

Dato : 25-11-10 05:41

Den 25-11-2010 05:16, skrev Karsten Jensen:

> [...]
> skrivebordet jeg gerne vil have til at åbne i IE8 - automatisk. Kan det
> gøres og hvordan?. Jeg har kigget mig lidt omkring, men syntes ikke

Jeg glemte i farten: Vista på den ene PC, og Windows 7 på den anden.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 25-11-10 07:18

Karsten Jensen skrev:
> Jeg har Firefox som standardbrowser, men har et par genveje
> på skrivebordet jeg gerne vil have til at åbne i IE8 -
> automatisk.

Opret en genvej til IE på skrivebordet. Højreklik på den, og
vælg Egenskaber. Efter sti og filnavn til IE i feltet
Destination laver du et mellemrum og skriver så adressen til
den pågældende side - inklusive http://.

Du kan efterfølgende omdøbe genvejen til noget mere sigende.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Stor guide til installation og brug af mailprogrammet

Fra : Karsten Jensen

Dato : 25-11-10 12:13

Den 25-11-2010 07:18, Kim Ludvigsen skrev:

> [...]
> http://.
>
> Du kan efterfølgende omdøbe genvejen til noget mere sigende.

Jeg siger tak for hjælpen

Mvh.

Karsten

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 25-11-10 14:57

Den 25-11-2010 12:12, Karsten Jensen skrev:

> [...]

Eller endnu nemmere, Filer/Send/Genvej til skrivebord

Jørgen Farum Jensen
..

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 25-11-10 15:20

Jørgen Farum Jensen <jfjenzen@yahoo.dk> skrev :

>Eller endnu nemmere, Filer/Send/Genvej til skrivebord

Vil det virke, når Ildræven er standardbrowser?
(altså så linket åbnes med IE)
--
Kerim
http://www.facebook.com/Khilafah.nu.Kerim.Ellentoft

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 25-11-10 17:56

Kerim Ellentoft skrev:

> Vil det virke, når Ildræven er standardbrowser?
> (altså så linket åbnes med IE)

Nej, siden åbnes i standardbrowseren.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Lav flotte mosaikbilleder med det gratis program Centarsia

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 25-11-10 18:04

Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> skrev :

>Nej, siden åbnes i standardbrowseren.