Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotografiets historie
Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 24-11-10 13:21

BBC har lavet en fremragende udsendelse om fotografiets historie, den
er i 6 afsnit, som igen er det op i bidder a15 minutter, men alt i alt
6 timer, som det er værd at se.

http://www.youtube.com/user/GeniusOfPhotography
Niels Riis Ebbesen
Valkyries Plads 1 - DK-3650 Ølstykke - Danmark

Fra : Langgaard

Dato : 24-11-10 07:34

On 24 Nov., 13:21, Niels Riis Ebbesen <i...@niels-ebbesen.net> wrote:
> BBC har lavet en fremragende udsendelse om fotografiets historie, den
> er i 6 afsnit, som igen er det op i bidder a15 minutter, men alt i alt
> [...]

Flot, tak for linket!

Langgaard

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 24-11-10 16:23

On 2010-11-24 15:33:50 +0100, Langgaard <langgaard@klarupnet.dk> said:

> Flot, tak for linket!

Urg...
--
http://www.axm.dk/spraellemand/leif_langgaard/spraellemand.html

Fra : Langgaard

Dato : 24-11-10 08:32

On 24 Nov., 16:23, Niels Riis Ebbesen <i...@niels-ebbesen.net> wrote:

>Det var så lidt

Ingen årsag.

--
Langgaard

Fra : ;o)-max-

Dato : 24-11-10 10:05

On Nov 24, 7:21 pm, Niels Riis Ebbesen <i...@niels-ebbesen.net> wrote:
> BBC har lavet en fremragende udsendelse om fotografiets historie, den
> er i 6 afsnit, som igen er det op i bidder a15 minutter, men alt i alt
> [...]

FANTASTISK !
-max-

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 24-11-10 18:47

On 2010-11-24 18:04:50 +0100, "-max-" <smileymaxphoto@gmail.com> said:

> FANTASTISK !
> -max-

Ja, der ryger lige 6 timer på den konto, det er godt man kan snuppe den
i bidder af et kvarter.

Jeg junne godt tænke mig at grabbe en kopi til mit eget private brug,
det er jo helt lovligt, men jeg kan ikke helt gennemskue hvordan det
kan gøres.

Fra : Robert Piil

Dato : 24-11-10 19:29

Den 24-11-2010 18:47, Niels Riis Ebbesen skrev:

> [...]
>
> Jeg junne godt tænke mig at grabbe en kopi til mit eget private brug,
> det er jo helt lovligt, men jeg kan ikke helt gennemskue hvordan det kan

http://www.kickyoutube.com/user/GeniusOfPhotography
(Jeg har bare ændret youtube til kickyoutube)

....man må¨ikke.

--
Robert Piil

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 24-11-10 20:13

On 2010-11-24 19:28:46 +0100, Robert Piil <piil@nospam.dk> said:

> http://www.kickyoutube.com/user/GeniusOfPhotography
> (Jeg har bare ændret youtube til kickyoutube)

smart...

Fra : ;o)-max-

Dato : 24-11-10 10:49

http://www.downloadhelper.net/

Fra : Soeren Friberg

Dato : 24-11-10 20:24

Den 24-11-2010 13:21, Niels Riis Ebbesen skrev:
> BBC har lavet en fremragende udsendelse om fotografiets historie, den er
> i 6 afsnit, som igen er det op i bidder a15 minutter, men alt i alt 6
> [...]

Tak for det link, Niels. Det er rigtig spændende

--
Kh. Søren
http://fotofriberg.dk

Fra : Hans Kruse

Dato : 24-11-10 21:40

On 2010-11-24 13:21:07 +0100, Niels Riis Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> said:

> BBC har lavet en fremragende udsendelse om fotografiets historie, den
> er i 6 afsnit, som igen er det op i bidder a15 minutter, men alt i alt
> [...]

Tak for linket. Der er også nogle podcasts her
http://photohistory.jeffcurto.com/ og de findes på iTunes for download.

--
Med venlig hilsen/With Kind Regards,
Hans Kruse