Helbred 24 November!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-11-10 08:01

Varnede hos bageren, koebte kaffe et smurt
rundstykke og en liter maelk!!!!

28 kroner

Jeg lagde maerke til en ung pige mellem 14-16 aar gammel!
Foerst da jeg kom ud af foretningen indsaa jeg at at hun
bedragede/stjal fra mig! Ved at at staa og vente med at
Betale for et eller andet og gik da hun lagde at den
Ansatte hos bageren troede hunn var med mig!!!!!!

Jeg tror det var professionelt, maaske DF!

Paedofoli beskyldning foelger nok snart I koelvandet
paa tyveri!!

Det er foerste gang jeg har vaeret vaagen nok til at laegge
Maerke til tyeriet saa abenlyst!

Men jeg ved det har foregaaet konstant sidemn jeg blev
angrebet mens jeg sad I en emdr trance som jeg gik med til
at proeve da jeg kom hjem fra hospitalet I 1997!!!!!

Jeg bliver nok rasende om en times tid, det kan ogsaa
Godt vaere det er DJ Aevl! Saa passer det med at jeg er rasende om
en times tid naar politiet kommer rende
Fordi de fundet hendes lig et eller andet sted i byen!!

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-11-10 08:16

On Wed, 24 Nov 2010 08:00:47 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> en times tid naar politiet kommer rende
> Fordi de fundet hendes lig et eller andet sted i byen!!

Det kan ogsaa godt vaere at DJ Aevl bare skulle bruge
en til at tortere ihjel, og hun bare ligec skulle se den hun
Skulle give skylden, hvis hun overlever!!!!

Lidt aergeligt at hun bare er spildt, ligesom resten af
menneskeheden!!

Om et aar eller to vil hun sikkert vaere paen at se paa!!!
Men selvfoelgelig ikke hvis DJ Aevl har vaeret I narerheden af
hende!!! Saa doer hun af frie radikaler!!

Naa skide vaere med det, jeg ved ikke hvorfor det staedigvaek
irritere mig, saadanne nogle ting, hun skal jo I altid torturen
alligevel!!!

Naa nu har hun en grund som kan forklare den evige kvante mekaniske
tortur!!! Tyveri og bedrageri!!!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-11-10 11:44

On Wed, 24 Nov 2010 08:15:50 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> alligevel!!!

> Naa nu har hun en grund som kan forklare den evige kvante mekaniske

Et liv for hvert sekund I 12aar!
Og naar de doer, den evige tortur!

Og det er stadigvaek ikke nok haevn!

AO

Alting min skyld, og det gjorde av, plus en indsat fejl,
og en udtalelse"ja det er dig der er av"

AO, Far AO, den eneste aegte Farao!
Bare se hvad der skete med Egypten,
Da de misbrugte mit navn!!!!!!

Far til Odin og Jupiter, da Foraedderne
Ville oedelaegge min hukommelse!!!!!

O din du Peter(OdinJupiter)

Den stoerste Tyr I Universet!

25/04-73 stjernetegn Taurus!!!!!!

En ring paa hjernen, En ring paa Hjoernen!
Den eneste aegte hjoernering!
Enjoerringen som er Gud!
Mine Horn snurret rundt om sig selv af tortur!
Mine frontal lobes drejet rundt!

Det eneste som kan myrde livets trae,
er Hjoerneringens horn!

Livets Trae, maelkevejs Galaksen set fra siden,
Tyngdekraft tegnet ind!
Massiv Singularitet i centrum!
Det sorte hul som hele galaksen drejer
rundt om!
Som vand rundt om et afloeb!
Tyngdekraft Broenden(stammen)
Alle stjernerne deres eget tyngdekraeft felt!
Ogsaa smaa broende, jo stoerre jo tykkere,
Alle sammen trukket ind mod stammen i centrum!
Grene pa Ygdrasill

Livets trae!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-11-10 12:27

On Wed, 24 Nov 2010 11:43:31 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> Alle stjernerne deres eget tyngdekraeft felt!
> Ogsaa smaa broende, jo stoerre jo tykkere,
> Alle sammen trukket ind mod stammen i centrum!

Naa, det er ikke lykkedes for forraedderne at goere
mig til en Alkoholiker,Perverser,Pillemisbruger eller
Nazist! (Emdr og Hypnose)

Jeg er stadigvaek coelibat
(ikke frivilligt laengere, jeg var ellers lige ved at bryde det!)
goer det nok snart!
Har vaeret det siden jeg var 19 og frem til 25 under tortur
programmeringen!
(hvor jeg blev voldtaget af to maend og tre kvinder)
Og derfra til nu (ufrivilligt pga. programmering EMDR og
Hypnose)

Den uyfrivilllige del er Arvesynden!
Straffen for den har vaeret alt for lav, og jeg overvejer
at saenke all kvinders ik 30 point siden menneskeheden
begyndte at bygge huse!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-11-10 11:08

wrote:
> [...]

> en times tid naar politiet kommer rende
> Fordi de fundet hendes lig et eller andet sted i byen!!

Mangler ogsaaa ca. 30 procent af min IK!!
Fra den hoejst maalte IK i verden til det her!!!

Der findes ikke nok penge i verden til at betale
For bare 1 sekunds brug af den regnekraft!

Og jeg er idag mere vaagen end paa noget tidspunkt
I de foregaaende 12aar, det er ogsaa naermere
25 procent!!

Naa, men det er efterhaanden paa tide med noget positivt
Paa privat plan for foerste gang i 12aar!!

De kostet menneskeheden, den evige tortur I det kvante mekaniske
mareridt baade skyldige og uskyldige!

Quantum Entangelment der har gort folk skeloejede
I fjernsynet og faaet folk til at smile eller naesten rundt omkring i
verden, I direkte fjernsyns udsendelser eller
Gjorrt jordskaelv paa Haiti!

Er en effektiv maade at flytte informationer paa!
Eller goere regnvejr!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-11-10 20:41

On Wed, 24 Nov 2010 11:08:17 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> verden, I direkte fjernsyns udsendelser eller
> Gjorrt jordskaelv paa Haiti!

> Er en effektiv maade at flytte informationer paa!

Jeg kom til at taenke paa hende Sadist Nazisten
der paastod hun var en Joede og muligvis ogsaa
var det!

Den Testikeltrykkende moegkaelling af en
voldtaegtsforbryder, den ene af de kvinder der voldtog
mig under tortur programmeringen!

Det der testikel trykkeri er saadan ca.
1/1000 af den tortur der er noedvendig for at blive
Kvante Mekanisk!

Det var hende der forsoegte og DJ Aevl der bagefter
forsoegte at pastaa at det var min biologiske mor og ikke
Hende der havde gjort det!!

DJ Aevl forsoegte bagefter at lave nogle falske minder
Sammen med Bodil Egeberg, der skulle forstaerke den
Ide i mit hoved, men det var saa psykisk kroeblende
At jeg ikke engang kunne tale rent, saa det blev fjernet
igen da det var for aabenlyst!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-11-10 20:46

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-11-10 20:55

wrote:
> [...]

> Ide i mit hoved, men det var saa psykisk kroeblende
> At jeg ikke engang kunne tale rent, saa det blev fjernet

Jeg har paa fornemmelsen at den der soedlige klistrede
Smag I munden har noget med det testikeltrykkeri
at goere, det er ikke blod!

Jeg husker den ene komme med det oendsvage udtryk
"saa nu roeg der vist en pakning I hjernen hvad?"

Skide landsforradere!!!(DF roevhuller, jeg lagde ogsaa maerke
Til at Gestapo Jakker vist er kommet paa mode, og ham Tyskerflyveren
I EU , det hele er aabenbart en stor vittighed efterhaanden!