easyjet
Fra : Bjarne S Nielsen

Dato : 23-11-10 11:50

Er der nogen her, der ved, om det giver problemer, hvis en af de
rejsende på en Easyjet-billet rejser afsted i forvejen med et andet
selskab og altså kun er med Easyjet på hjemrejsen?

Easyjet er meget svære at komme i kontakt med.

Mvh

Bjarne

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 24-11-10 08:08

"Bjarne S Nielsen" <bruger@eksempel.dk.invalid> wrote in message
> Er der nogen her, der ved, om det giver problemer, hvis en af de rejsende
> på en Easyjet-billet rejser afsted i forvejen med et andet selskab og
> altså kun er med Easyjet på hjemrejsen?

Principielt sælger Easyjet enkelt-billetter, så det burde ikke være noget
problem, men ......

> Easyjet er meget svære at komme i kontakt med.

De har en e-mail adresse her:
http://corporate.easyjet.com/contact.aspx

Fra : Bjarne S Nielsen

Dato : 24-11-10 09:56

Den 24-11-2010 08:08, Uffe Kousgaard skrev:
> "Bjarne S Nielsen"<bruger@eksempel.dk.invalid> wrote in message
>
> Principielt sælger Easyjet enkelt-billetter, så det burde ikke være noget
> [...]
Tak for hjælpen

Jeg har skrevet

vh
Bjarne

Fra : Ivar Madsen

Dato : 07-12-10 21:55

Bjarne S Nielsen wrote:

> Jeg har skrevet

Har Uffe og jeg ret, i at det intet problem er at der er en som udebliver?

Ivar Madsen

Fra : Krabsen

Dato : 08-12-10 08:34

Den 07-12-2010 21:55, Ivar Madsen skrev:

> Har Uffe og jeg ret, i at det intet problem er at der er en som udebliver?

Hvis man udebliver fra _udturen_ er det klogt at sikre sig, at
reservationen på _hjemturen_ ikke er bortfaldet..

Fra : cykelsmeden

Dato : 08-12-10 11:33

Den 08-12-2010 08:34, Krabsen skrev:
> Hvis man udebliver fra _udturen_ er det klogt at sikre sig, at
> reservationen på _hjemturen_ ikke er bortfaldet..
samme gælder ved "hop"
givet du har billetter kbhavn-shipol-aberdeen, og af ukendte årsager ad
anden vej kommer til shipol, kan du risikere at reservationen
shipol-aberdeen er bortfaldet.

//finn

Fra : Ivar Madsen

Dato : 09-12-10 05:12

Krabsen wrote:

> Hvis man udebliver fra _udturen_ er det klogt at sikre sig, at
> reservationen på _hjemturen_ ikke er bortfaldet..

Men du kan ikke reservere noget til Easyjet. Du køber en billet til den
enkelte afgang. Og du kan checke ind hjemmefra, og gør du det, så er det til
den enkelte afgang.

Ivar Madsen

Fra : TL

Dato : 24-11-10 08:11

On Tue, 23 Nov 2010 11:50:16 +0100, in dk.fritid.rejse Bjarne S
> [...]

>rejsende på en Easyjet-billet rejser afsted i forvejen med et andet
>selskab og altså kun er med Easyjet på hjemrejsen?

Normen er, at hvis du ikke bruger en af kuponerne på en flybillet, så
bliver resten af billetten aflyst. Det er vigtigt at aflyse gennem
flyselskabet og ikke bare blive væk.