Nordkoreas Artilleri abner ild
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-11-10 13:02

http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2010/11/23/072647.htm

http://www.dr.dk.nyud.net/Nyheder/Udland/2010/11/23/072647.htm

Braender paa en Oe!!

Seoul(Sjael) er lidt for dyr endnu(men I forstaar sikkert tegnene)

--
Sane
Peter

Fra : Bo Warming

Dato : 23-11-10 17:53

On Tue, 23 Nov 2010 13:01:31 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:

> [...]
>
>Braender paa en Oe!!
>
>Seoul(Sjael) er lidt for dyr endnu(men I forstaar sikkert tegnene)

Kina, SydKorea og Japan ønsker ikke USA spiller med muskler mod
NordKorea. Øen er ligegyldig

Fra : Martin Larsen

Dato : 23-11-10 19:54

On 11/23/2010 05:52 PM, Bo Warming wrote:

> Kina, SydKorea og Japan ønsker ikke USA spiller med muskler mod
> NordKorea. Øen er ligegyldig

Det er igen kommunistrotter fra Nordkorea der er agressorer. Læs
nøgternt nyheder uden sinofili.

Mvh
Martin

Fra : kk

Dato : 23-11-10 20:37

Den 11/23/2010, skrev Martin Larsen:

> Det er igen kommunistrotter fra Nordkorea der er agressorer. Læs nøgternt
> nyheder uden sinofili.
>
> Mvh
> Martin

an ikke lade sig gøre, manden er gal!!
mvh
kk

Fra : P.N.

Dato : 23-11-10 21:06

"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse

> an ikke lade sig gøre, manden er gal!!
> mvh
> kk

Nu var det ifølge Nordkorea modparten der startede med at affyre kanoner
imod Nordkorea tæt ved grænsen. Nordkorea er udsat for en ondskabsfuld
pressehetz orkestreret af mørkets fyrste USA. Syd må erfare at Nord er langt
stærkere militært og derfor bør de vise respekt for overmagten.

Fra : kk

Dato : 23-11-10 22:11

P.N. formulerede Tuesday:
> [...]
> orkestreret af mørkets fyrste USA. Syd må erfare at Nord er langt stærkere
> militært og derfor bør de vise respekt for overmagten.

-Og du er mindst lige så gal og faktaresistent!
mvh
kk

Fra : Bo Warming

Dato : 24-11-10 23:43

On Tue, 23 Nov 2010 20:36:30 +0100, kk <kru@nospammail.dk> wrote:

>an ikke lade sig gøre, manden er gal!!

Galskab er at tale om Kina-had når man ikke kan begrunde sin kritik af
Kina

Fra : Bo Warming

Dato : 24-11-10 02:35

On Tue, 23 Nov 2010 19:53:59 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Det er igen kommunistrotter fra Nordkorea der er agressorer. Læs
>nøgternt nyheder uden sinofili.
Alle kan læse
Hvor ser du pro-Kina-fordomme i at jeg ønsker USA udviser samme kløgt
som Sydkorea, nemlig at holde lav profil

En morder behøver ikke straffes øjeblikkelig. Øje for øje gør verden
blind

Drop dit sort-hvide univers om kommunistrotter-
Ingen dansker forstår regionens aversion mod Vestens vedvarende
Opiumskrigs-mentalitet. Som er roden til alt ond.

Psykopatmentalitet som USAs forældes ikke hurtigt

Fra : Martin Larsen

Dato : 24-11-10 03:52

On 11/24/2010 02:34 AM, Bo Warming wrote:

> Alle kan læse
> Hvor ser du pro-Kina-fordomme i at jeg ønsker USA udviser samme kløgt

Hvordan kan du som har papir på overlødige tanker udtale dig om kløgt?

Fra : Bo Warming

Dato : 24-11-10 16:12

On Wed, 24 Nov 2010 03:52:12 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Hvordan kan du som har papir på overlødige tanker udtale dig om kløgt?

At en nybegynderpsykiaterdame klassificerer min debatindsats helt som
Glistrups - overlødige ideer og neologismer - to gummiord - er da
vist mere kompliment end det modsatte
Yderligere blev hendes smalltalk modsagr af overlæger med større
status som fastslog at jeg intet fejler, så mht papir-dokumentation,
som du altså ligger under for, er jeg mindre sindsyg end du, der ikke
er således frikendt for psykose, neurose og karakterafvigelse.

Men du flygter fra at eksemplificere din anklage om at jeg ku ha
pro-Kina-fordomme
Dialog går i stå når du mudderkaster og forlader EMNET

Fra : Bo Warming

Dato : 24-11-10 21:59

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Hvordan kan du som har papir på overlødige tanker udtale dig om kløgt?

Hvis du havde ægte nysgerrighed, ville du ringe 35861000

Fra : Bo Warming

Dato : 23-11-10 19:42

wrote:

> [...]
>
>Braender paa en Oe!!
>
>Seoul(Sjael) er lidt for dyr endnu(men I forstaar sikkert tegnene)

Hverken SEoul, Tokyo, Beijing, Ponyang, Rangoon BAngkok eller Saigon
er centrale i sagen

DEt drejer sig om at holde vestlig-kristen dominans ude af regionen -
helt som det lykkedes for Japan da de ofrede sig for regionen og
angreb USA 7 dec 1941, selvom de vidste de ville tabe

USA sku forlade Okinawa og Tokyobaser mm nu da den kolde krig er slut

De har jo forladt tyske baser da muren faldt og Kina er en etisk
jævnbyrdig stormagt og kan ordne det hjørne af verden selv.