Helbred 22 November 2010
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-11-10 12:07

Noget programeering(emdr)"

Bjoernholt har forsoegt at oedelaegge mit
visuelle selv billede
"du maa ikke, ligesom kunne se dig selv udefra"

Jeg gaar ud fra det er for at faa mig til at staa foran
Et spejl og antyde noget der er loegn!

Det er ikke lykkedes!!!!

Jeg har et billede paa min mobil, det er ligesom det retter
en del op!

Desuden er der forsoegt at oedelaegge der instinktive
Dybere liggende forstaaelse af spejlbilleder,

Jeg opdagede det for et aars tid siden eller to da jeg
overvejede om en tv kanal spejlede et billede i en
direkte udsendelse!

Har stoedt paa den tidligere ogsaa!
Jeg troede den var vaek!!

Det er et forsoeg paa at oedelaegge
Det bliver vist kaldt den rummelige evne!

Den fordel maend har over kvinder til at kunne se
landkort ect... I den visuelle forestillingsevne!

Ligesom feks.... paa en computer der viser det I 3D!!!

Der er vist nogle faa kvinder der kan men ikke saa mange,
Hos mig har det altid vaeret en del af muin maade at taenke
paa, det er utroligt saa megert mere effektivt ens tanke
Processor er hvis de ikke har vaeret besudlet af en
Bjoernholt!!!!!

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-11-10 12:20

On Mon, 22 Nov 2010 12:06:50 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> paa, det er utroligt saa megert mere effektivt ens tanke
> Processor er hvis de ikke har vaeret besudlet af en

Det er uteroligt saa oedelaeggende det er for
tankeprocesserne, maaden at taenke paa!!!

Det er naesten umuligt at nbeskrive oedelaggelsen
Af ens maade at taenke paa!!

Det er som at sammenligne en Stroemlinet Jaguar
Paa en firesporet motorvej og en trehjulet skoda
Med motorskade!!!!!

Og er en daarlig analogi!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-11-10 12:23

On Mon, 22 Nov 2010 12:19:30 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> Af ens maade at taenke paa!!

> Det er som at sammenligne en Stroemlinet Jaguar
> Paa en firesporet motorvej og en trehjulet skoda

Stavning er blevet bedre de fleste problemer nu
er pga. tastatur!

Regning er ikke saa stort et problem, jeg har altid vaeret saa
god til det, at jeg ikke har haft behov for at vise at jeg er bedre
end andre lige fra da jeg var lille barn og gik i fjerde klasse!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-11-10 12:29

wrote:
> [...]

> Af ens maade at taenke paa!!

> Det er som at sammenligne en Stroemlinet Jaguar
> Paa en firesporet motorvej og en trehjulet skoda

Naa men heldigvis virker den endnu og er saa smaat
begyndt og blive brugt paa den maade som det er meningen!

Der mangler en del endnu!