Firefox 3.6.12 og WMP
Fra : Martin Ploug

Dato : 22-11-10 19:43

Hej

Jeg har problemer med at afvikle video i Firefox 3.6.12.
Jeg får at vide, at browseren mangler et Windows Media
Player 11 plugin. Jeg har prøvet at installere plugin'et
fra Port 25 http://tinyurl.com/24c97a

Jeg har også prøvet at installere VLC med flueben ud for
Mozilla plugin.

Ingen af delene ser ud til at fungere hos mig.

Jeg bruger Windows Vista 32 bit.

Forslag?

Venlig hilsen
Martin

Fra : Jens Jensen

Dato : 22-11-10 20:09

Martin Ploug skrev den 22-11-2010 19:42:
> Jeg får at vide, at browseren mangler et Windows Media
> Player 11 plugin.

Prøv denne side: http://kb.mozillazine.org/Windows_Media_Player
afsnittet "Restoring the standard plugin", punkt 4.
Firefox skal muligvis være lukket under operationen.

Fra : Ole C

Dato : 22-11-10 20:11

Martin Ploug skrev blandt andet:

> [...]
> Jeg får at vide, at browseren mangler et Windows Media
> Player 11 plugin. Jeg har prøvet at installere plugin'et

Og du har fulgt installationsvejledningen?

--
vh
Ole C

Fra : Martin Ploug

Dato : 23-11-10 19:08

Den 22-11-2010 20:11, Ole C skrev:

> Og du har fulgt installationsvejledningen?

Jeg har nu prøvet igen, og jeg kan ikke få plugin'et til at
blive vist i Firefox's tilføjelser.
Jeg kan bare bruge en anden browser, men jeg er da blevet
lidt stædig
Jeg mener jeg har haft det til at virke tidligere i Firefox.

Fra : Martin Ploug

Dato : 24-11-10 17:09

Den 23-11-2010 19:08, Martin Ploug skrev:

> [...]
> lidt stædig
> Jeg mener jeg har haft det til at virke tidligere i Firefox.

Jeg har nu fået løst problemet med hjælp fra eksperten.dk:

http://www.eksperten.dk/spm/924819#reply_7691765

Venlig hilsen
Martin