export/import af af tsql i ren classic asp
Fra : Leif Neland

Dato : 22-11-10 13:58

mssql, classic asp:

Jeg skal have flyttet en tsql database fra en host til en anden, og på
source-maskinen har jeg kun ftp-adgang til webserveren.

Jeg kan køre asp, der har adgang til databasen.

Så jeg har brug for et asp-script til at lægge på source-maskinen, der kan
læse struktur og data, og lave et sql-dump, der kan indlæses på
destination-serveren, hvor jeg har de nødvendige rettigheder.

Jeg skal jo også have overført indexes; jeg tror ikke der er stored
procedures eller userdefined functions.

Det kunne tænkes med et script på destination-serveren, der sender
forespørgsler til source-serveren, og opretter tabellerne, og derefter beder
om data i rimelige klumper, for at lægge det ind i destination-databasen.

Findes noget sådant?

Leif