IE8
Fra : HH Husen

Dato : 21-11-10 19:32

Hej!

Fra dag til dag gik min IE8 ned: Hver gang jeg starter IE8 kommer
meddelelsen: "Internet Explorer kan ikke vise websiden." Jeg har så måttet
downloade og installere Firefox som jeg nu bruger. Men uanset hvad jeg
foretager med IE8, vil den simpelt hen ikke logge sig på nettet, men påstår
hårdnakket, at den ikke kan finde nogen web sider. Jeg har prøvet at
nulstille IE8 tilføjelsesprogrammer, men intet held. Vi har ingen net
problemer og min pc udviser ingen andre problemer. Jeg kører med Win 7,
64-bit, en pentium I7-920 processor i en Dell Alienware stationær pc. Jeg
kunne naturligvis genindlæse Windows og formattere det hele, men ville nu
helst nøjes med at få IE 8 repareret.

Nu ser jeg, at man kan fjerne IE8 fra maskinen (fra en Microsoft hjemmeside
: http://support.microsoft.com/kb/957700/da). Men hvis jeg fjerner IE8 nu,
vil jeg så senere kunne downloade IE9 når den kommer engang til Januar?
Grunden til jeg spørger, er, at IE8 jo er en integreret del af Windows 7 og
at man derfor ikke kan downloade en IE8 til en Win 7 maskine. Jeg kunne
forestille mig en fejlmeddelelse a la: "IE 9 kan ikke installeres da den
ikke finder en tidligere IE version på pc'en".

Har nogen prøvet at fjerne en IE8 fra en Win 7 pc? Nogen gode råd?

Mvh
hh