Naa, men nu ved I det!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-11-10 13:59

Altid Torturen er aegte!!!

Det Kvante Mekaniske Mareridt bedre kendt som
Helvede!!!!!

Og I kommer allesamme i!

Det saadan det er!

Jeg har leveret saa mange beviser til jer i det sidste aar!

Og sandheden den kommer i til at forstaa!!
Og I forstaar den bedre og bedre jo laengere tid der gaar!

Altid er lang tid!

Og i kommer aldrig ud!

Den tortur I vil myrde andre mennesker for at slippe for,
hvis i kunne undga et minut af det(idag)

"Insane Peter"!(det mest frygtede udtryk i universt!)

--
Sane
Peter

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 21-11-10 15:15

Peter Nicolaysen skrev:

>Nordea Reg:9266 Kontonummer:8967125572

Det er meget praktisk at have kontonummeret til indsamling til betaling af
psykologregninger med i indlagget.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 21-11-10 21:08

On 21-11-2010 15:15, Ivan V. Klattrup wrote:

> Det er meget praktisk at have kontonummeret til indsamling til betaling
> af psykologregninger med i indlagget.

Dette er faktisk alvorligt ment.

Ofte (altid) er det i weekenden Peter skriver sine indlæg.

Er det fordi der ikke kommer nogen for at give ham medicin, eller er han
sendt alene hjem på weekend?

Trist at der ikke er plejepersonale til så trængende en person.

Karl Erik.

--
http://www.tyveri-check.dk - Snyd tyven før han snyder dig!
http://www.ranunkelvej.com

Fra : Lise Hansen

Dato : 21-11-10 22:19

> [...]
> sendt alene hjem på weekend?
>
> Trist at der ikke er plejepersonale til så trængende en person.

Det er ikke korrekt at Peter kun skriver i weekenderne
I den forløbne uge har Peter skrevet om sit helbred d 11, 12, 13, 14, 15,
18, 19, og 21 november.

Hvis Peter selv synes, at han har er rask -og ikke ønsker behandling; og
hvis han kun generer sine omgivelser ved at fylde op i diverse
nyhedsgrupper, så er der vel ingen, som kan gøre noget for at "behandle"
ham. Vi er uden tvivl mange, som ønsker et bedre liv for ham, men han kan
ikke tvangsbehandles.
Hilsen Lise

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 21-11-10 22:49

On 21-11-2010 22:18, Lise Hansen wrote:

> Det er ikke korrekt at Peter kun skriver i weekenderne
> I den forløbne uge har Peter skrevet om sit helbred d 11, 12, 13, 14,
> 15, 18, 19, og 21 november.

> Hilsen Lise

Så x-poster han på må og få. Den gruppe hvor jeg ser hans indlæg, har
han ikke været aktiv siden 28. - 29. okt. (tors-fre).

Mon ikke han bare skal ignoreres?
Sørgeligt er det nu alligevel.

Karl Erik.

Fra : Allan Vebel

Dato : 22-11-10 00:16

Karl Erik Christensen skrev:

> Mon ikke han bare skal ignoreres?

Jo!

Han har fået frataget sin internetforbindelse
flere gange - så opretter han bare en ny et
andet sted

> Sørgeligt er det nu alligevel.

Ja!

--
Allan Vebel
http://vebel.dk

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-11-10 05:56

On Sun, 21 Nov 2010 22:18:34 +0100, "Lise Hansen"
<lise_nogen@mail.dk> wrote:

> Det er ikke korrekt at Peter kun skriver i weekenderne
> I den forlbne uge har Peter skrevet om sit helbred d 11, 12, 13,
14, 15,
> 18, 19, og 21 november.

> Hvis Peter selv synes, at han har er rask -og ikke nsker
behandling; og
> hvis han kun generer sine omgivelser ved at fylde op i diverse
> nyhedsgrupper, s er der vel ingen, som kan gre noget for at
"behandle"
> ham. Vi er uden tvivl mange, som nsker et bedre liv for ham, men
> [...]

Behandles for hvad?

Naar jeg siger/skriver og beviser at jeg er fuldstaendig
I stand til at dreje folks oejne ved tankens kraft

Og har gjort det! Manipuleret individuelle atomer
i folks Neurons! Til at dreje deres venstre oeje til
venstre samtidig med at deres hoejre oeje ser lige
Ud, har beskrevet tidspunkt for hvornaar det er gjort!

Det er quantum entangelment!!
Det er den maade religioese mirakler er gjort paa!

Jeg har gjort det igen og igen!
Gjort det kilometer under Haiti!!!

Du sidder og oedelaegger min haevn!

Jeg vil haeve at alle mennesker ved det!
Fordi det er sandt!!

Jeg har bygget det kvante mekaniske mareridt!

Helvede!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-11-10 08:21

On Mon, 22 Nov 2010 05:55:56 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:

> [...]

> Jeg vil haeve at alle mennesker ved det!
> Fordi det er sandt!!

> Jeg har bygget det kvante mekaniske mareridt!

Var lige nede I haeve automaten da jeg var nede og
Koebe hos bageren!

Ingen udbetalinger pa grund af manglende daekning
pa din konto!

Den var ellers fin nok igaar!

Naa sa maa jeg koere paa kontanter resten af maaneden!
og helvedes fejlsikring har koblet mig ud!!

Saa i er vitterlig paa skideren!

I kommer aldrig ud naar I kommer i!!

Der er ingen der kan faa jer ud!

Jeg bliver oedelagt ligesom jer hvis jeg proever at faa
nogen ud!

Samme metode som goer tv reportere skeloejede, og en enkelt Fakta
ansat I Kjellerup blev klemt i venstre side!

Jordskaelv paa Hhaiiti osv....

I kan ikke engang undgaa Helvede hvis I bliver Muslimer!!!

Se paa jeres biologiske afkom!

Og forstaa jeres ondskab!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-11-10 08:36

On Mon, 22 Nov 2010 08:20:38 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> Jordskaelv paa Haiiti osv....

> I kan ikke engang undgaa Helvede hvis I bliver Muslimer!!!

Hvad saa nu???? Jeg tror det er lidt den samme foelelse
Som dem I siloerne ville have haft hvis de have affyret
noget som vitterlig, var noget alt oedelaeggende!!!!

De er der nu og har vaeret der hele tiden!!!
Dem der har vaeret!!!

Alle sammen, de uskyldige og skyldige!!!!

Bortset fra Kristus og Profod!

Haren (Kris Na der ville redde roedstroemper gjoert til koer,
Som en lynhurtig Hare, hvis folk absolut skulle goeres til dyr!)
Og den intelligente Profod!

Alle religioese mirakler er kvante mekanik!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-11-10 08:48

wrote:
> [...]

> ansat I Kjellerup blev klemt i venstre side!

> Jordskaelv paa Hhaiiti osv....

> I kan ikke engang undgaa Helvede hvis I bliver Muslimer!!!

Der har vi det saa!

Har lige faaet beskeden!

Haren, Alienen og den Umenneskelige!

Hare,Profod(Puppeter) og umennesket!
Kommer ikke I det menneskelige tortur mareridt!!!!

Tilykke til mig!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-11-10 09:51

On Mon, 22 Nov 2010 08:48:26 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> Haren, Alienen og den Umenneskelige!

> Hare,Profod(Puppeter) og umennesket!
> Kommer ikke I det menneskelige tortur mareridt!!!!

Desuden ved i selv hvor mange der har kaldt Muslimerne
for zerglings, Der er virkelig tryk paa Helvedes fejlsikring!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-11-10 09:51

On Mon, 22 Nov 2010 09:51:21 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> Desuden ved i selv hvor mange der har kaldt Muslimerne
> for zerglings, Der er virkelig tryk paa Helvedes fejlsikring!

Naa, men det er saa sandheden!!!!!
Det ikke engang en trussel! Der intet jeg vil tvinge jer til!
Der er intet der goeres for at undgaa det!!!!

Det er bare sandheden!!

Og den bliver dert forstaaet!!!

Om en yottabyte af ni taller af milliarder af aar!!!

Saa fiorstaar selv de mest tungnemmme det!!!

Altid er lang tid!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-11-10 09:58

On Tue, 23 Nov 2010 09:51:05 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> Og den bliver dert forstaaet!!!

> Om en yottabyte af ni taller af milliarder af aar!!!

> Saa fiorstaar selv de mest tungnemmme det!!!

Naa men det kvante mekaniske mareridt fungere efter
planen!

(det er lidt anderledes naar man ved det fungere
i forvejen og aldrig lader vaere med det! Der er ikke rigtig nogen
grund til at se om der er sket noget nyt!)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-11-10 10:55

On Tue, 23 Nov 2010 09:58:05 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> i forvejen og aldrig lader vaere med det! Der er ikke rigtig nogen
> grund til at se om der er sket noget nyt!)

Naaja hvis I ikke vil I Helvede!!!
Saa kan I saette penge ind paa min konto,
og sa lader jeg som om ikke kommer i Helvede!
Og har det sikkert sjovt med de programmerede koeddukker
Jeg skal bruge for at faa den op at staa!
(jeg er trods alt et tortur offer!)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-11-10 13:39

On Tue, 23 Nov 2010 10:54:42 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]
> og sa lader jeg som om ikke kommer i Helvede!
> Og har det sikkert sjovt med de programmerede koeddukker
> Jeg skal bruge for at faa den op at staa!

http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2010/11/23/072647.htm

Nordkoreas artilleri aabner op!

Jeg knepper dem alligevel hvis jeg har lyst det!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-11-10 15:05

On Tue, 23 Nov 2010 13:38:48 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2010/11/23/072647.htm

> Nordkoreas artilleri aabner op!

> Jeg knepper dem alligevel hvis jeg har lyst det!

Lader som "I" ikke kommer i Helvede!
(rettelse, det er ikke fordi der er kommet penge ind!
Udover dem jeg haar laant af min Soster, det er saa grunden
Til i aldrig kan komme ud af Helvede naar I kommer i,
hvis I vil have en grund)

I kommer satdigvaek i!

Det er en del af at vaere et dumt svin programmering!
Og "goer noget for folks religion"

Hvis det er et tre ciifret million beloeb, saa kan jeg endda
Lave et cgi billede hvor I har engle vinger!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-11-10 15:09

On Tue, 23 Nov 2010 15:04:50 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> Og "goer noget for folks religion"

> Hvis det er et tre ciifret million beloeb, saa kan jeg endda
> Lave et cgi billede hvor I har engle vinger!

Kan I saa for helvede saette penge ind paa min konto!
Og betale adgangs billet til Helvede,
Som det er meningen, naar I allesamme er blevet forkerte i
hovedet og troer kvinder skal bestemme over maend!

Roevhuller og bedragere, I ved I kommer I alligevel uden at
betale!!!! Det er kun Kristus, Profod og mig selv der er aerlige nok!
Til ikke at ryge i!!!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-11-10 15:25

On Tue, 23 Nov 2010 15:09:21 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> Roevhuller og bedragere, I ved I kommer I alligevel uden at
> betale!!!! Det er kun Kristus, Profod og mig selv der er aerlige

Naa ja forresten, det kan godt vaere min underbevidsthed
Er rasende paa medie licensen, jeg kan godt se det er
grimt for jer, men det ved i selvfolgelig i forvejen!!!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-11-10 15:33

On Tue, 23 Nov 2010 15:25:16 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> Er rasende paa medie licensen, jeg kan godt se det er
> grimt for jer, men det ved i selvfolgelig i forvejen!!!

Saa nu er I fuldstaendig forvirrede og ved ikke det er mig
Der har gjort det!!!!

Og hvis I foelger mit spor med en sporhund, saa bevaeger i
Jer paa et tidspunkt i en bue foran en klynge af traer
(i ved hvordan det virker!)

Husk jeres mentale helbreds panser!

Fra : Bo Warming

Dato : 23-11-10 00:28

wrote:

> [...]
>ham. Vi er uden tvivl mange, som ønsker et bedre liv for ham, men han kan

Iøvrigt mangler Danmarkshistorien eksempler på gavn af tvang som
psykiatere tager initiativ til - hvis tvang udspringer af anmeldelse
om vold eller trusler til POLITIET er det en anden sag og
behandlngsDOMME kan også retfærdiggøres

Tvang på gule papirer - kan nogen forsvare at det eksisterer?