Hjælp til at genetablere WordPress databas~
Fra : PSS

Dato : 21-11-10 11:04

Jeg har min hjemmeside liggende ved SurfTown og havde lavet en
ekstra Wordpresside til mit barnebarn, ved en fejl kom jeg til at
sltte opsætningen. Jeg kan se jeg har den gamle database liggende
på SurfTown, efter min bedste overbivisning.

Hvis du kan hjælpe mig med at få den oprindelige side genoprettet
hører jeg gerne fra dig og er villig til en mimdre honorering af
din indsats. Familien har meget sjov med siden og det ærgrer mig
den er væk.

mvh

Poul

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Flemming Bjerggaard

Dato : 21-11-10 12:39

PSS wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:
> [...]
> sltte opsætningen. Jeg kan se jeg har den gamle database liggende
> på SurfTown, efter min bedste overbivisning.

Hvis jeg fortår dig rigtigt, så er databasen intakt. Så er det din
wp-config du skal reetablere med med navn på database, login og
password, det er en simpel opgave, som du selv kan løse med
oplysningerne fra dit webhotel. Der ligger i et wordpress et
eksempel på wp-cofig, som kaldes WP-config(example). Den fil kan
hjælpe dig på vej, hvis du har slettet din wp-config-fil.

> [...]
> hører jeg gerne fra dig og er villig til en mimdre honorering af
> din indsats. Familien har meget sjov med siden og det ærgrer mig

5 minutters arbejde, så er dit barnebarn på igen