Andet multimedie
bentjuul 3670
Trække billeder ud af PDF
Fra : Kurt Hansen

Dato : 21-11-10 10:40

Jeg skal trække billeder ud af 500 PDF-filer. Kan det automatiseres?

Software til flere tusinde kroner er ikke relevant, men almindelige
sharewarepriser er ok.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 21-11-10 11:23

Kurt Hansen skrev:

>Jeg skal trække billeder ud af 500 PDF-filer. Kan det automatiseres?

Det skulle kunne lade sig gøre med
http://www.somepdf.com/some-pdf-image-extract.html (jeg har ikke selv
prøvet programmet)

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Kurt Hansen

Dato : 21-11-10 13:10

Tak for det. Det må prøves!

Fra : Max

Dato : 21-11-10 14:04

Hej Kurt

> Jeg skal trække billeder ud af 500 PDF-filer. Kan det automatiseres?

Kik på http://www.pdfsam.org/?page_id=57 den har mulivis noget
der kan bruges.

Max

Fra : Benny Andersen

Dato : 22-11-10 11:22

On Nov 21, 10:40 am, Kurt Hansen <k...@ugyldig.dk> wrote:
> Jeg skal trække billeder ud af 500 PDF-filer. Kan det automatiseres?
>
> Software til flere tusinde kroner er ikke relevant, men almindelige
> sharewarepriser er ok.

Prøv at se på ImageMagick

Fra : Ukendt

Dato : 26-11-10 09:00

Kurt Hansen wrote:
> Jeg skal trække billeder ud af 500 PDF-filer. Kan det automatiseres?
>
> Software til flere tusinde kroner er ikke relevant, men almindelige
> sharewarepriser er ok.

Giv endelig besked i gruppen, hvis du finder noget godt. På forhånd tak.