Yoysee opsigelse?
Fra : Per H

Dato : 20-11-10 11:34

Hej alle.
Hvor lang er opsigelsesperioden på Yousee bredbånd?

Deres link er dødt.

Og er det Oister der er billigst pt. på 4 Mbit?
det behøver ikke at være mobilt.

per

Fra : Ole C

Dato : 20-11-10 11:59

Per H skrev blandt andet:

> Hej alle.
> Hvor lang er opsigelsesperioden på Yousee bredbånd?
>
> Deres link er dødt.

Ikke nu:
http://yousee.dk/Hjaelp_og_Support/Abonnement/Abonnementsvilkaar/~/media/pdf/Hjaelp%20og%20support/BB/BB_vilkaar_marts10.ashx

> Og er det Oister der er billigst pt. på 4 Mbit?
> det behøver ikke at være mobilt.

Fullrate tager 179 kr. pr. md. inkl. telefon og pt. inkl. trådløs router:
http://www.fullrate.dk/privat/

--
vh
Ole C

Fra : Per H

Dato : 20-11-10 14:02

On Sat, 20 Nov 2010 11:58:49 +0100, "Ole C" <mail@olec.invalid> wrote:

>Fullrate tager 179 kr. pr. md. inkl. telefon og pt. inkl. trådløs router:
>http://www.fullrate.dk/privat/

oister 159 kr.

per

Fra : Henning

Dato : 20-11-10 12:53

> Og er det Oister der er billigst pt. på 4 Mbit?
>det behøver ikke at være mobilt.

Skyline reklamerer med 139,-/md for 4Mbit og 119,-/md for 6Mbit. De
reklamerer dog også med svar indenfor 48 timer - det er 4 uger siden
jeg bestilte hos dem og har endnu ikke hørt fra dem

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 20-11-10 14:03

On 20-11-2010 12:52, Henning wrote:

> Skyline reklamerer med 139,-/md for 4Mbit og 119,-/md for 6Mbit. De
> reklamerer dog også med svar indenfor 48 timer - det er 4 uger siden
> jeg bestilte hos dem og har endnu ikke hørt fra dem

Hvorfor går du ikke hen til en af SkyLines forhandlere?

Så kan du få modemet med hjem med det samme.

Karl Erik.

--
http://www.tyveri-check.dk - Snyd tyven før han snyder dig!
http://www.ranunkelvej.com

Fra : Henning

Dato : 20-11-10 14:07

>Hvorfor går du ikke hen til en af SkyLines forhandlere?
>
>Så kan du få modemet med hjem med det samme.
Jeg har i mellemtiden fået en anden løsning, så jeg gider ikke bruge
tid på Skyline mere

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 20-11-10 15:11

On 20-11-2010 14:07, Henning wrote:

> Jeg har i mellemtiden fået en anden løsning, så jeg gider ikke bruge
> tid på Skyline mere

Tvivler nu på at du får bedre og billigere bredbånd andre steder.

Så det kunne vel nok betale sig at bruge lidt tid på SkyLine

Karl Erik.