Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
wireless greb til Canon 5D MK2
Fra : Peter Holm

Dato : 18-11-10 17:37

Hej gruppe

Jeg leder efter et wireless greb til mit Canon 5D MK 2, men har ladet mig
forvirre af forskellige modeller.

Jeg er stødt på følgende modeller:
WFT-4E
WFT-4E II A
WFT-4E II B

Det eneste jeg kan finde til fornuftig pris i DK er et WFT-4E II B.
Det sælges hos kamerashop.dk for ca. 4000 (det er ikke på hjemmesiden)
Men da jeg udspurgte kamerashop sagde de, at B-modellen er sådan en lille
klods der sidder på siden af kameraet. De havde det ikke på lager, så jeg
tror mere det var et gæt.
Alle mine Google-søgninger på WFT-4E II B viser dog hovedsageligt billeder
af en batterigrebslignende dims.

Jeg er kun interesseret i et greb der fungerer som erstatning for det
nuværende batteribreb jeg har på, og altså sidder under kameraet.

Kan nogen udrede modellerne ?

--
Venlig hilsen
Peter