Lidt kvantekoersel!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-11-10 10:38

Jeg fornyede den sorthaarede finans reporters
"pengegrisk joede" udseende pa tv kanalen
Tv2News , jeg sad og kiggede paa hende den lyshaarede
Drejet til venstre og var lige ved at afslutte hele
"Muslimer I Elektriske biler kampagnen" men det gaar altsaa
Ikke (ca.kl 10:30)

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-11-10 13:19

On Fri, 19 Nov 2010 10:37:51 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]
> Drejet til venstre og var lige ved at afslutte hele
> "Muslimer I Elektriske biler kampagnen" men det gaar altsaa

Var nnede for at koebe ind i Fakta, havde nogle flasker med,
Proppede dem i flaske automaten, koebte ind!
Opdagede at jeg havde glemt bonnen fra automaten,
Gik ned og kiggede ved automaten, og den var vaek!!

Problemet med programmering!

Bjoernholt pansrede
"Goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt!"

Med "Husk nu at goere det der er bedst for andre!"

Det antyder selvfolgelig at jeg er en god person,
hvis jeg goer der er bedst for ham!

Han stoler selvfolgelig paa min viden,instinkter, og alt andet,
Mere end paa sig da der eller kunne ske ubodelig skade
paa ham selv!

Nu er situationen opstaaet for 12 aar siden, at det der er bedst for
Karsten Bjoernholt er: at jeg er et psykisk vrag, en
Bindegal sindsyg, kendt for at vaere en loegnhals!!!!!

Saa naar jeg skriver og fortaeller sandheden,:

Manden er en landsforraeder, morder og sadiast over for folk
Der er fuldstaendif forsvarsloese og ikke kan bevaege sig og som han
er overbevist om ikke kan fortaelle om overgrebet bagefter!!!!!!

Hvad kraver det at goere mig en bindegal sindsyg, og loegnhals
naar centeret holder!!!!!

Angreb direkte paa hjernen er udelukket af:
"du maa kun goere det der er absolut livs noedvendigt"

Hvad skal der til for at knaekke mig????Faa mig til at bryde
samme?????

De bedste kvinder I verden dem maend slar hinanden ihjel
over naar de gaar igennem gaden, boern alle sammen styret af mig til
de mest modbydelige sadisater og boerne mishandlere
I verden tvunget til at baere rundt paa afaldets genetiske afkom i
12aar!!!!

Og jeg har brugt 25 aar arf mit liv pa at goere det
Som jeg syntes er bedst

Bagefter tvunget til at goere det samme I 12aar pga. programmering!!

Jeg naegter at blive gjort til en person der render
rundt og er et roevhul over for folk, bare for at bevise
at jeg er fri af programmering!!!!!!

Jeg kan fremstaa og feremstille mig selv som det,
Hvis jeg har lyst!!!!

Men Bjoernholts svinestreg skal vaek hvis mennesheden
skal overleve!!!!!! Isaer efter hans bemaerkning om hvad
Menneskehedens overlevelse er vaerd hvis han selv bliver oedelagt!!!!!

Og jeg er ved at bryde den, ellers havde jeg ikke laegt maerke til at
jeg glemte den bon og bemaerket det til personen der sad ved kassen!!

Og jeg naevner ikke nogen individer naar jeg snakker om skrald!!!

Alle Religioese mirakler er Kvante Mekanik!!!!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-11-10 13:41

On Fri, 19 Nov 2010 13:18:34 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> Og jeg naevner ikke nogen individer naar jeg snakker om skrald!!!

> Alle Religioese mirakler er Kvante Mekanik!!!!

"Jeg Inducere Had" hvis og naar jeg vil!
Hvis jeg vil bliver milliarder af mennesker, blodtoerstige
morderre I blindt raseri!!!

Nogen der kender mennesker

Som paastaar at de vil hjaelp andre men istedet
oedelaegger folk???

Haelder gift I dem som slaar dem ihjel til en pris paa
1500 kroner om maaneden???

Istedet for en parasitkur(Vermox eller lignende!)
Edta og Pectasol som fjerner grimme metaller!(tungmetaller)
Anti oxidanter i store maengder, feks c-vitamin og melatonin
(Melatonin virker i hjernen!)

Og Testosteron som oger hjernemassen!!!!!!

NAA JA, Dem findes der nogen af!!!

I er advaret!!!!

DER ER EN farvet Praesident med Arabisk Navn,
Og verden er saa smaat begyndt at forstaa at dert "kan"
Vaere farligt at spise Gris paa grund af A's indflydelse,
Influenza A, som. Kun er en sygdom hvis A vil ha det!!!!

Vodooerne er blevert knust og oversvoemmet!!!!

Folk skal bare sige hvad de vil have!
Er det ikke saadan???? At man er god ved andre!!

Og er jeg er sku

GOD