Helbred 19 November 2010
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-11-10 07:29

Naa saa slap jef vist af med Narcisisme delen af
programmeringen(emdr) og dumt svin delen!

Under tortur programmeringen
(og det udtryk er brugt med grund)

Naa det kunne vaere jeg skulle se om jeg ikke
Kunne overtale min mor til at flytte over til
Sjaelland!

Jeg proevede for et par aar siden 2007,
en jeg gider aarligt taget ikke snakke med hende!

Den halve kilometer derover,
(Humlehaven, 100 meter fra hvor jeg selv boede foer)

Mine nu efterhaanden beroemte evner med
kvante mekanik og forsyn mener at der er ret store chancer for at hun
doer i et trafik uheld her I Jylland!

Og min Mormor er jo oppe i alderen og kunne sikkert
godt bruge en hjaelpende haand!

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-11-10 07:41

On Fri, 19 Nov 2010 07:29:10 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

hun
> doer i et trafik uheld her I Jylland!

> Og min Mormor er jo oppe i alderen og kunne sikkert

Naa det er paa tide at jeg bruger mene efterhaanden beroemte evner
til at goere saadan at jeg selv har et godt
Liv!!!

Det bliver rart med noget positivt paa personligt/privat
plan til en forandring(for foerste gang i 12aar er det vel
efterhaanden!)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-11-10 07:55

wrote:
> [...]

hun
> doer i et trafik uheld her I Jylland!

> Og min Mormor er jo oppe i alderen og kunne sikkert

Deuden har jeg haft et eller andet maridts agtigt koerende
som egentlig ikke er mareridts agtigt!

Hvor at hun blev hypnotiseret til ikke at vide hvor
jeg bor henne!!

Men hun har ikke vaeret forbi siden 2006 og dethar
Da vaeret rart og afslappende!

Det eneste problem der har vaeret var da Bjoernholt truede mig til at
pastaa at jeg havde astukket hende et par paa hovedet, ellers var hun
blevet myrdert ligesom min far!

Bjoernholt sidder stadigvaek og har den vrangforestilling,
at hvis jeg fremstaar som en voldelig vanvittig, saa kan han
officielt faa lov til at bestemme over mig!!

Naa I det mindste fik jeg da raabt af hende, endda taget fat hende,
hun stod med en glas karafel i haanden, saa taet paa
At det var ubehageligt!!!!

Jeg har tit taenkt paa,om at naar jeg doer, om det eneste jeg
virkelig fortryder er at jeg ikke har haft slaaet hende
(paa min faars "Gerhard Mundus Nicolaysen" vegne)