Helbred 18 November 2010
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-11-10 08:45

Jeg har opdaget nogen steder I min hukommelse hvor
Jeg er blevet forsoegt fremstillet som en loegnhals!

Det er noget der egentlig er uden betydning for andre mennesker, men
betyder noget for mig! Da det fremstiller
Mig som en loegnhals I min egen underbevidstehd/psyke/personlighed,
det er nok en af grundene til, at alting foeltes
saa forkert den gang!

Det drejer sig om en tur til Spanien hvor der blev drukket lidt
rigeligt alkohol!

Og jeg kastede op fra en terasse ned paa et bord ude foran
hortellet,midt om natten!

Og en anden person fortalte senere at at han var vaagnet op
i en opgang i en anden bygning!

Der er forsoegt lavet om paa mindet hvor jeg genfortaeller
det til nogen!
(og fremstaar som en loegnhals i at genfortaelle det,
hvilket er usandt!)

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-11-10 08:51

On Thu, 18 Nov 2010 08:45:17 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> det til nogen!
> (og fremstaar som en loegnhals i at genfortaelle det,

Altan ned paa en terasse!

(det var da jeg var ca. 18)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-11-10 09:09

wrote:
> [...]

> det til nogen!
> (og fremstaar som en loegnhals i at genfortaelle det,

Det er en markant forskel I foelesen af hvem jeg er!
Personlighed og alting! Det er mere som foer emdr
programmeringen I 98
(hele den foelelse af " det er mig der har ret,
det er saadan det er!)

Et forsoeg paa at knaekke den viden og foelelse som ellers
altid har ligget fast!!

Det er ikke at jeg ikke kan sige noget usandt, jeg husker nogen ting
da jeg gik 5 klasse(12 aar gammel!)

Men der er forsoegt saaet tvivl I mit eget hoved, om hvorvidt
Jeg har sagt noget usandt, og hvor!!!

Noget der ikke passer til min personlighed!
For det foerste saa I den alder der var jeg langt forbi
det punkt hvor jeg kunne finde paa at lyve om noget som helst
Og ved at opbygge det rygte for at fortaelle sandheden som
Bjoernholt ville oedelaegge for enhver pris, det er trods alt
forraedderi og mord dert drejer sig om!

Det er simpelthen et forsoeg paa at knaekke mig I psyken
og goere mig til et psykisk vrag, som tvivler paa sig selv,
Og som er nem at bilde ind at det der aldrig har foregaaet!
(deres forbrydelser)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-11-10 09:24

On Thu, 18 Nov 2010 09:09:28 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> og goere mig til et psykisk vrag, som tvivler paa sig selv,
> Og som er nem at bilde ind at det der aldrig har foregaaet!

Det er blevet forsoegt at faa mig til ay fortaelle den historie som
om at det var mig der vaagnede op i opgangen,
Saa folk stille skulle faa det indtryk at
"Peter fortaeller en god historie"
"Peter's hukommelse er da vist ikke helst som den plejer"
"Foer kunne man sku stole paa Peter men nu er sku da vist"

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-11-10 09:26

On Thu, 18 Nov 2010 09:23:32 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> "Peter's hukommelse er da vist ikke helst som den plejer"
> "Foer kunne man sku stole paa Peter men nu er sku da vist"

Jo, det er jo trods alt foraedderi og mord det drejer sig om!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-11-10 09:58

wrote:
> [...]

> "Peter's hukommelse er da vist ikke helst som den plejer"
> "Foer kunne man sku stole paa Peter men nu er sku da vist"

Naa men det er saa heldigvis ikke lykkedes,
At faa mig til fremstaa som en loegnhals paa den maade,
(da jeg har holdt mig for mig selv, for det meste, i de 12aar
siden dengang)

Jeg var paa Lolland i, det maa have vaeret 2000, men der lykkedes det
ikke at faa mig til at fremstaa som en loegnhals!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-11-10 10:57

On Thu, 18 Nov 2010 09:58:04 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

det
> ikke at faa mig til at fremstaa som en loegnhals!

Der har ligget en foelse ag noget er enormt pinligt!
Uden grund, inde i underbevidstheden!

Jeg er heldigvis staerk nok til at ikke syntes at det er pinligt
Feks. Tortur videoen der blev sendt ind til sjove
hjemmevideoer(Americas funniest home videos)

Hvor jeg sidder og siger (at jeg vil kneppe kvinder med en hund)
DF's sociopater syntesat det var sjovt! Fordi hvis at jeg ikke kan
lide DF saa vil jeg aabenbart have kvinder kneppet af Muslimske
hunde)

Der blev satset paa selvmord, det er jomntrods alt foraedderi
og mord!!!

Jeg har jo trods alt proevet foer og har bevist at jeg er villig til
at aflve mig selv!!!

(70-100stk Paracetamol, vaagnede op nogle timer senere, og indsaa at
jeg ikke var doed og kom paa hospitalet)

Da jeg kom hjem gik der et stykke tid og derefter dukkede
Bjoernholt og Co. op, jeg kontaktede dem ikke!

Jeg gaar ud fra at de troede jeg var svagelig psykisk,
Og de kunnne programmere mig til at stemme DF uden problemer, Jeg har
aldrig helt forstaaet den ide med at folk
der toer tage livet sig er svagelige psykisk!!!

Naa men under alle omstaendigheder saa har jeg opdaget
bagefter at seratonin mangel paa grund af noget med maven
var grunden, det passer ogsaa med at da jeg fik min blindtarm
opereret vaek og blev indlagt igen en maaned senere som barn,
(10-11aarig)fordi at arret sprang op(jeg var indlagt i en maaneds tid
og fik det renset to gange med en saltvands oploesning) det var
deromkring at jeg blev lidt indadvendt!

90 procennt af kroppens seratonin sidder i mavesaekken
(ordsproget vejen til mandens hjerte er gennem maven er ikke
helt loegn, seratonin mangel goer folk deprimerede og triste at
vaere I naerheden af)

Og uanst hvad, saa er det forraederi at programmere vaelgerne
I et demokrati, til at stemme paa et bestemt politisk parti!
(hypnose og emdr)

Det er et angreb paa landets regeringsform!
Og femte kolonne virksomhed!

Emdr og hypnose goer ikke religioese mirakler!
Jeg goer! Og det er Kvante Mekanik!
Quantum Entanglement, laert at den mest torterede
Hjerne der eksistere for at faa fejl signaler sendt ind
Til dens brainstem og limbic system vaek!! Kunstig programmeret
smerte der er saa tortur agtigt at hjernen
Slaar kolboetter inde I kraniet om noedvendigt for at faa det vaek!!!!

"JEG MAA" uin det her land og de fleste andre, styre vaelgerne!
Styre Folk og alle mulige andre ting!

Det er religioese mirakler!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-11-10 18:30

On Thu, 18 Nov 2010 10:57:15 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

vaek!!!!

> "JEG MAA" uin det her land og de fleste andre, styre vaelgerne!

Jeg kan huske at jeg ayntes det var enormt pinligt!
At jeg skulle have genfortalt historien anderledes!

Der blev lavet om paa det dengang, saaledes at jeg skulle,
sige at det var mig der var vaagnet i en opgang!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-11-10 07:14

wrote:
> [...]

vaek!!!!

> "JEG MAA" i det her land og de fleste andre, styre vaelgerne!

Der var lige en stavefejl