Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Tjen penge på Internettet
Fra : Vagn

Dato : 16-11-10 17:17

Hej!

Jeg faldt tilfældigt over en side på Internettet, hvor man tilsyneladende
kan tjene mange penge. Er der nogen der kender dette koncept, og er det værd
at spilde tid på? Er det så godt, som der står på siden?

Link til siden: http://www.surveys4checks.com/

Jeg har også set en artikel, om en arbejdsløs dansk mor, der tjener 37.000
om måneden på dette. Det lyder næsten for godt til at være sandt.

Link:
http://www.az-news.org/dk/?c=cdk&k=AAAAAL4rGAD.gloAAAAAAFaIGAAAAAAAAABMAAYAAAAAAAIABgABGC5rJQAAAAAAGUkEAAAAAABStiAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAADMgg8AAAAAAAIAAwAAAAAAmyh3TCwBAAAAAAAAAAAAAAwVMpkqAAAAAAAAAAAAAACAiSFSAAAAAA0AAAAAAAAADQAAAAAAAAA=

Alle kan have en mening - godt eller skidt - om dette, men jeg vil gerne
høre fra nogen, der kender det, og evt. selv bruger - eller har brugt det.

På forhånd tak

Vagn.

Fra : Kurd

Dato : 16-11-10 19:58

"Vagn" <super.enfiber@enfiber.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> høre fra nogen, der kender det, og evt. selv bruger - eller har brugt det.

Gå du bare i gang.

Fra : Vagn

Dato : 17-11-10 06:50

> Gå du bare i gang.

Bruger du det selv, kender du nogen der gør, eller har du bare læst om det?
Jeg vil meget gerne høre om nogen erfaringer med det.

Fra : Ole C

Dato : 17-11-10 10:19

Vagn skrev blandt andet:

> [...]
>
> Jeg har også set en artikel, om en arbejdsløs dansk mor, der tjener
> 37.000 om måneden på dette. Det lyder næsten for godt til at være

Og det der lyder for godt til at være sandt, er som regel for godt til at
være sandt.....
Men prøv dog at gå i gang. Mit gæt er dog, at du på et tidspunkt liiige skal
investere nogle penge for at kunne komme videre....

--
vh
Ole C

Fra : Jet

Dato : 18-11-10 01:30

On 16 Nov., 18:16, "Vagn" <super.enfi...@enfiber.dk> wrote:
> [...]
> høre fra nogen, der kender det, og evt. selv bruger - eller har brugt det.

Hvis linket ikke er på dansk, har det ingen interesse, fordi alt det
med småt og skrevet i et utydeligt sprog, netop for at narre dig.

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 19-11-10 00:15

"Vagn" <super.enfiber@enfiber.dk> wrote in message

> Jeg faldt tilfældigt over en side på Internettet, hvor man tilsyneladende
> kan tjene mange penge.

Ja, ejerne af hjemmesiden tjener mange penge på det. Ingen andre.

Fra : Jet

Dato : 19-11-10 06:53

> [...]
> høre fra nogen, der kender det, og evt. selv bruger - eller har brugt det.

Kan du finde et skib i Danmark med en sådan "plankeudgang" se
billedet øverst til højre ?
Jeg har rejst i mange lande og har ALDRIG forladt et skib, som på
billedet !
Personerne ligner ikke danske og navnene må således være opdigtede.
Igen reklame, reklame - jeg er træt af hver gang jeg skal ind på KRAK
eller sågar SKAT, kommer en rubrik, vil du lige svare på nogle spm.

/jet

Fra : Leif Neland

Dato : 22-11-10 15:53

>Kan du finde et skib i Danmark med en sådan "plankeudgang" se
>billedet øverst til højre ?
>Jeg har rejst i mange lande og har ALDRIG forladt et skib, som på
>billedet !

Billedet er et stockfoto fra gettyimages.

Findes også på http://nygazettejournal.com/workathome1offerng.html

Hos mig er det "Tanya Davis of Lyngby, 17"
Hvis jeg surfer via anonymouse, er det "Tanya Davis of , "

Mon det er en anden adresse, når jeg kommer hjem? Det er sikkert samme
teknik, der viser billeder af "Horny teens from Odense wants you ..."

Leif