Gaaaaab :o))))
Fra : Pwh

Dato : 16-11-10 20:01

Fik det rullede hundehus hjem i dag (Suzuki Wagon R)
Emle (angel) hoppe straks glad ind i "dytten", Balledyret var lidt mere forbeholden.
Da jeg selv satte mig mig ind sammen med Emle (bliver Angel kaldt) kom han nu
også hoppende ind.
Perfekt bil, vi kunne værer der alle tre uden probs

/Jens

Fra : jopa

Dato : 16-11-10 20:35

Pwh har bragt dette til os:
> [...]
> (bliver Angel kaldt) kom han nu
> også hoppende ind.
> Perfekt bil, vi kunne værer der alle tre uden

Tillykke med kassen.

Her sker der ikke meget. Konen skal have hvalp i
det nye år så må vi se hvad Milo siger til sådan en
rotte

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : Pwh

Dato : 16-11-10 20:44

jopa, skrev:

> Her sker der ikke meget. Konen skal have hvalp i
> det nye år så må vi se hvad Milo siger til sådan en
> rotte

Var det ikke en gravhund der var tale om ???

/Jens (som har rigeligt med rotter)

Fra : jopa

Dato : 16-11-10 21:30

Pwh forklarede den 16-11-2010:

> Var det ikke en gravhund der var tale om ???

Jo

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : Kim Christensen

Dato : 16-11-10 13:43

On 16 Nov., 21:30, jopa <ad...@jp-web.invalid> wrote:
> Pwh forklarede den 16-11-2010:

> Jo

Det har Milo sq* da ikke fortjent. Så slem er han heller ikke at han
skal straffes med en gravhund.

Hilsen Kim

Fra : jopa

Dato : 16-11-10 22:06

Kim Christensen:

> Det har Milo sq* da ikke fortjent. Så slem er han
> heller ikke at han skal straffes med en gravhund.

Det er ikke mig der skal have den, men fruen.
Hun elsker katte, men det gør Milo ikke så hun skal
have en lille miniature langhåret gravhund i skødet
som erstatning for den kat hun ikke kan få :oÞ

Jeg skal så gå til træning med den i
schæferklubben, men tror jeg nøjes med at træne
bidearbejde :oÞ

ps vi har før haft gravhund eller rettere den var
her bare og gjorde stort set kun hvad der passede
den.

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : Pwh

Dato : 17-11-10 07:54

jopa, skrev:

> ps vi har før haft gravhund eller rettere den var
> her bare og gjorde stort set kun hvad der passede
> den.

Bliver de opdraget ordentligt er det nu en meget sød "hund"

/Jens (som ikke kan tage hunde under 80 pund seriøst)

Fra : Benny Mortensen

Dato : 17-11-10 09:18

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nu
> også hoppende ind.
> Perfekt bil, vi kunne værer der alle tre uden probs

Og vi sidder næsten ikke klemt )

M.V.H....Benny..

Fra : Pwh

Dato : 17-11-10 14:32

Benny Mortensen, skrev:
> "Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse

> Og vi sidder næsten ikke klemt )
>
> M.V.H....Benny..

Der var meget mere plads end i min gamle Kadett, specielt i højden.
Men nu skal jeg jo ikke ligfrem sidde bagi sammen med dem normalt.

/Jens

Fra : Benny Mortensen

Dato : 18-11-10 08:17

> Der var meget mere plads end i min gamle Kadett, specielt i højden.
> Men nu skal jeg jo ikke ligfrem sidde bagi sammen med dem normalt.
>
> /Jens

Okay, indrømmet i kadetten begynder det at knibe, når man skal være
fem mennesker, en 200 Liters tromle, en stor kuffert, os så lige en
110 Kg tung Sct Bernhard... Men det lykkedes... Men så var der
heller ikke noget, der raslede ))

M.V.H....Benny..

Fra : Pwh

Dato : 18-11-10 13:07

Benny Mortensen, skrev:

> [...]
> fem mennesker, en 200 Liters tromle, en stor kuffert, os så lige en
> 110 Kg tung Sct Bernhard... Men det lykkedes... Men så var der

Det havde jeg ikke kunne mokke ind i min gamle Kadyt, men det
var heller ikke en stationcar som din vist er.
Det gode/dårlige ved wagon'en er at den næsten er højere en den er lang.
I princippet en miniput varerbil
Det at den er 5 dørs er faktisk genialt mht køterne, nu har jeg mulighed for
at lukke dem ud til den side hvor der ikke er trafik, det var ikke optimalt i
min gamle 3 dørs Kadyt.

/Jens

Fra : Benny Mortensen

Dato : 19-11-10 09:47

> [...]
> for
> at lukke dem ud til den side hvor der ikke er trafik, det var ikke

Ja ja, jeg holder mig altid til Stationcars...

Jo Wagon modellen er såmænd udemærket, desværre skal der være
plads til passagerer, er den ikke meget bevendt... Men har man ikke
brug for bagsædet... Er den jo Fin Fin...

M.V.H....Benny..

Fra : Pwh

Dato : 19-11-10 12:14

Benny Mortensen, skrev:

> Ja ja, jeg holder mig altid til Stationcars...

De er bare for dyre i indkøb og faste udgifter når man ikke har
brug for al den plads.

> Jo Wagon modellen er såmænd udemærket, desværre skal der være
> plads til passagerer, er den ikke meget bevendt... Men har man ikke
> brug for bagsædet... Er den jo Fin Fin...

Min gamle Kadyt hatchback brugte jeg aldrig bagsæderne i,
den blev fra dag 1 indrettet til transport af mig og køterne.

/Jens

Fra : Benny Mortensen

Dato : 22-11-10 09:50

> [...]
>
> Min gamle Kadyt hatchback brugte jeg aldrig bagsæderne i,
> den blev fra dag 1 indrettet til transport af mig og køterne.

Nej da, jeg skal jo bruge en gammel spand, da de nye biler
ikke rigtigt må køre med trailere, så en god gammel øse
med noget vægt i... Er lidt af en nødvendighed....

Sådan en stakkels Wagoon ville jo blive til en Minibus
hvir den fik min trailer bag efter sig

M.V.H....Benny..